kai654 Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Ik heb best lang geleden GTA EFLC gekocht, Maar sins ik het toen heel lang niet meer heb gespeelt en het nu weer wou gaan spelen ben ik de handleiding kwijt geraakt met de serial key erop. ik weet dat dit eigenlijk me eigen probleem is en jullie hoogst waarschijnlijk niks kunnen doen, maar alsnog weet iemand een oplossing hiervoor?
Basssss Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Laat de handleiding altijd in het cd-doosje zitten, dan raak je hem ook niet kwijt.
kai654 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Laat de handleiding altijd in het cd-doosje zitten, dan raak je hem ook niet kwijt. ja doe ik nu ook voortaan, hoop wel dat ik hem nog ergens zie verschijnen want het is echt een leuk spel
Dippie Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Ik geloof best dat je GTA IV legaal hebt, maar om dit forum worden mensen niet geholpen met verloren serials. Zou dat hier wel gebeuren, dan zou men hier het doorgeven van (hoogstwaarschijnlijk) illegale serials aanmoedigen. En dat is niet de bedoeling.
kai654 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Ik geloof best dat je GTA IV legaal hebt, maar om dit forum worden mensen niet geholpen met verloren serials. Zou dat hier wel gebeuren, dan zou men hier het doorgeven van (hoogstwaarschijnlijk) illegale serials aanmoedigen. En dat is niet de bedoeling. snap ik en is ook goed want ik ben tegen illegale kopieën van spellen downloaden, alsnog bedankt en ik zou wel heel goed gaan zoeken
Jacky-2007 Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Misschien kan je beter eerst de logische weg proberen? Link naar support pagina's van MS (dus ook GFWL) Support overzicht Rockstar Games (dus ook RGSC)
blackops Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Cracks zijn niet zo moeilijk, en als je het spel legaal hebt is een nocd crackje legaal ^^ (@ de admins, ik geef geen linkjes naar sites etc, niets zeggen danku )
Sammie_GTA Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Cracks zijn niet zo moeilijk, en als je het spel legaal hebt is een nocd crackje legaal ^^ (@ de admins, ik geef geen linkjes naar sites etc, niets zeggen danku ) Die worden in 99% van de gevallen voor illegale doeleinden gebruikt. Daarmee kunnen we hem alsnog niet mee helpen.
BelgiumRedDevils Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Ik had ongeveer 4 jaar geleden hetzelfde probleem. Ik heb een uitbreiding van FS2004 dat toen ook een key had, en ik heb aan de uitgever ook gevraagd wat ik nu moet doen en ik moest mijn CD-Rom, handleiding en doosje scannen en doorsturen naar de support dienst als bewijs, waarna ik na één week mijn nieuwe key kreeg via e-mail. Ik weet niet hoe Rockstar dit doet...
Sammie_GTA Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Ik had ongeveer 4 jaar geleden hetzelfde probleem. Ik heb een uitbreiding van FS2004 dat toen ook een key had, en ik heb aan de uitgever ook gevraagd wat ik nu moet doen en ik moest mijn CD-Rom, handleiding en doosje scannen en doorsturen naar de support dienst als bewijs, waarna ik na één week mijn nieuwe key kreeg via e-mail. Ik weet niet hoe Rockstar dit doet... Dus Een bestand met die gescande spullen naar MS sturen?
BelgiumRedDevils Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Ik had ongeveer 4 jaar geleden hetzelfde probleem. Ik heb een uitbreiding van FS2004 dat toen ook een key had, en ik heb aan de uitgever ook gevraagd wat ik nu moet doen en ik moest mijn CD-Rom, handleiding en doosje scannen en doorsturen naar de support dienst als bewijs, waarna ik na één week mijn nieuwe key kreeg via e-mail. Ik weet niet hoe Rockstar dit doet... Dus Een bestand met die gescande spullen naar MS sturen? Ja, ale bestand als je de foto's van het gescand ding bedoeld wel ja naar de support van dat uitbreidings paket (dat was niet MS maar Feelthere).
Sammie_GTA Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Maar zo werkt het niet bij Rockstar volgens mij.
P.ZAAL Geplaatst: 17 september 2012 Rapport Geplaatst: 17 september 2012 Ik laat altijd het boekje in het doosje zitten en als je hem echt niet terug vind kan je of naar de winkel gaan nieuwe kopen of via Marktplaats 1 kopen met boekje maakt niet uit als de cd vol krassen zit als de instalatie code maar erin zit TOT GTA
Dutchy3010 Geplaatst: 17 september 2012 Rapport Geplaatst: 17 september 2012 Goed, genoeg gebabbeld... Het is denk ik wel duidelijk zo... Topic gesloten om te voorkomen dat het weer gebumpt gaat worden (en er toch niet verder mag worden geholpen, vanwege de forumregels m.b.t. serial keys, no-cd cracks, etc).
Recommended Posts