kwarkie1337 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik zit al 1 week vast bij de missie als je hem start moet je2 a 3 mensen recruiten ik kan geen mensen meer recruiten hoe kan ik er voor zorgen dat het wel weer kan ? pls help ff ena laaste missie =) en neej ... G en H wekren nit :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Je moet wel de RMB inhouden en dan op iemand richten met G en H. Niet alleen G en H indrukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik hoef rmb niet in te rammen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kwarkie1337 Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 ik zal ut teste morgen groetjes mark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xgator Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Is je respect wel hoog genoeg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Is je respect wel hoog genoeg? als het goed is kan je die missie niet doen als je respect laag is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kwarkie1337 Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ik kan alles al je moet rmb inhouden en richten op je maatjes van je gang // me rescpet is vol heb alle hoods alle bijna =) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.