GTAFreak007 Geplaatst: 10 september 2012 Rapport Geplaatst: 10 september 2012 (bewerkt) Hallo, Ik ben sinds kort terug GTA IV beginnen spelen maar ik heb een probleem. Als ik het spel opstart gaat alles goed, ik kan zo een 10 minuten goed spelen, alles loopt vlot tussen 35-40 FPS op bijna alles max settings. Maar dan komt er een soort van lagspike, ik lag zo een hele minuut ofzo en dan gaat alles terug goed, na een 10 minuten ofzo komt het terug. De tijden varieren wanneer het begint te laggen. Myn specs zijn - GeForce GTX 660 Ti 3GB DDR5 - 16 GB RAM - AMD FX-4100 Quad @ 3.6 Ghz Volgens my is dit voldoende voor te game te kunnen spelen. Ik heb ook nog maar net myn Windows geherinstalleerd dus ik denk niet dat het probleem met een of andere software te maken heeft. GTA IV is ook een nieuwe installatie met TBoGT and TLAD met 1 voertuig mod erin en de Simple Native Trainer. Als er iemand weet wat het probleem zou kunnen zijn, want met sommige andere games heb ik dit ook. Alhoewel ik gisteren 1x lag had en dan zo goed als de hele avond niet meer. EDIT: In het menu zelf lagt het dan weer niet, het is enkel tijdens het spelen. Als het lagt en ik druk op ESC dan stopt de lag, ga ik terug verderdoen dan lagt ie weer verder. Mvg Bewerkt: 10 september 2012 door GTAFreak007 Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 september 2012 Rapport Geplaatst: 10 september 2012 Misschien de driver update's, want volgens mij als je Windows opnieuw installeert haalt hij alles eraf en ook dus je driver updates. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 10 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2012 (bewerkt) Welke drivers bedoel je dan allemaal? Ik heb myn grafische kaart direct geupdate na de nieuwe installatie dus die is in orde. Verder zie ik niet echt wat ik nog kan updaten. EDIT : Ik had dit probleem al sinds de vorige grafische kaart, die was een GTX 550Ti 3GD DDR3 En dat was vorige week nog. Bewerkt: 10 september 2012 door GTAFreak007 Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 10 september 2012 Rapport Geplaatst: 10 september 2012 Aan je specs zal het zeker niet liggen! Heb je de memory leak fix al geprobeerd? Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 10 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2012 Aan je specs zal het zeker niet liggen! Heb je de memory leak fix al geprobeerd? Waar vind ik die? Reageren
Recruut Geplaatst: 10 september 2012 Rapport Geplaatst: 10 september 2012 mischien ff virusscanner over je computer heen smijten of effe je hele pc rebooten. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 september 2012 Rapport Geplaatst: 10 september 2012 De memory leak fix vind je hier. Veel succes! Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 11 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2012 De memory leak fix werkt niet voor my, met myn specs werken die van high en medium niet eens, alles blijft op het laagste staan en ik kan er niets aan veranderen ingame, tenzij iemand kan helpen hoe dit op te lossen? Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 11 september 2012 Rapport Geplaatst: 11 september 2012 (bewerkt) Misschien heb je per ongeluk de onboard videochip geselecteerd. Zo niet? Kijk dan bij Nvidia-configuratiescherm wat je heb ingesteld bij GTA IV bijv. te hoge anti-aliasing zorgt voor meer haperingen. Bewerkt: 11 september 2012 door T2own-Gamer Reageren
CarlJohnson1998 Geplaatst: 11 september 2012 Rapport Geplaatst: 11 september 2012 mischien ff virusscanner over je computer heen smijten of effe je hele pc rebooten. Als je PC gereset is zijn alle virussen eraf. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 12 september 2012 Rapport Geplaatst: 12 september 2012 mischien ff virusscanner over je computer heen smijten of effe je hele pc rebooten. Als je PC gereset is zijn alle virussen eraf. Boeoel je na een scan? Of gewoon zomaar? Eerste reden: Kan... Tweede reden: Zeker niet! Dat is dan het domste wat ik tot nu toe heb gehoord! Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 12 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2012 Ik heb de freeze's gefixed denk ik. Gisteren liep ie de hele avond vlot zonder 1x te laggen. Ik heb gewoon terug de -norestrictions -nomemrestrict gebruikt en zelf terug myn instellingen gebruikt en simpelweg Vsync aangezet, en nu gaat ie goed. Dus toch bedankt voor de informate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.