Nyltje Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 Er zijn kogels vliegen door de lucht en zij dragen nog steeds op We kijken er toevallig over en dan gewoon uit te schakelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 Nickelback - When We Stand Together Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 Ja, jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 (bewerkt) Je zou beter denken met een gat in je hoofd Je zou beter denken met een gat in je hoofd Bewerkt: 18 september 2012 door Sammie_GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 Rihanna- Hole In My Head? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 Nope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 Cops and Robbers - The Hooisers (Waar heb je deze song vandaan gehaald? ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 (bewerkt) Cops and Robbers - The Hooisers (Waar heb je deze song vandaan gehaald? ) Jij bent! (Deed mij herrinieren aan FIFA 08 (Goodbye Mr.A (Ook van The Hoosiers))) Bewerkt: 18 september 2012 door Sammie_GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2012 Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2012 Tip ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2012 (bewerkt) Tip: Er staat nergens duidelijk vermeld in de regels dat het een anderstalig liedje moet zijn(moet even aangepast worden hoor ).. Hiermee verklap ik dan wel de oplossing.. Bewerkt: 19 september 2012 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2012 Marco Borsato () - De Waarheid. Overigens, er staat in de regels inderdaad niet dat het geen nummer uit onze eigen taal mag zijn, maar het spel draait om vertalen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2012 Marco Borsato () - De Waarheid. Overigens, er staat in de regels inderdaad niet dat het geen nummer uit onze eigen taal mag zijn, maar het spel draait om vertalen... Correct, en juist omdat het niet in de regels staat, had ik zin om er even gebruik van te maken. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2012 "Je beweegt me niet langer" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 19 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2012 (bewerkt) Marco Borsato () - De Waarheid. Overigens, er staat in de regels inderdaad niet dat het geen nummer uit onze eigen taal mag zijn, maar het spel draait om vertalen... Correct, en juist omdat het niet in de regels staat, had ik zin om er even gebruik van te maken. :$ Speciaal voor deugnieten als jij heb ik Regel 4 gecreëerd in de OP. Dank je voor het opmerken! Je mag trouwens wél vertalen van het Nederlands naar het Engels. Bewerkt: 19 september 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.