Jump to content

Nieuwe gaming pc (± 900 euro)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik ga een nieuwe gaming pc kopen:

Budget: Ongeveer 900 euro

Doel: Gaming pc voor de volgende paar jaar

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: Geen

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee

Bewerkt: door wannes12

Zit die windows 7 mee in de prijs berekend of apart?

Niet mee in de prijs berekend.

Bewerkt: door wannes12
Geplaatst:

Ik zou de kast vervangen voor eentje die niet zo afzichtelijk is, en ook nog eens beter koelt (hoe "stoerder" de kast eruitziet, hoe slechter hij koelt, is meestal het advies). Ook zou ik voor een Systembuilder versie van Windows 7 gaan (als je überhaupt ervoor gaat betalen), aangezien die bijna de helft van de prijs is.

Geplaatst:

Kan je windows er niet beter een keer laten installeren door alternate, ipv het hele pakket te kopen.

Bespaard een hoop geld denk ik

Ik zou de kast vervangen voor eentje die niet zo afzichtelijk is, en ook nog eens beter koelt (hoe "stoerder" de kast eruitziet, hoe slechter hij koelt, is meestal het advies). Ook zou ik voor een Systembuilder versie van Windows 7 gaan (als je überhaupt ervoor gaat betalen), aangezien die bijna de helft van de prijs is.

Dat mag/kan toch niet? Aangezien hij zijn pc zelf in elkaar wil zetten en een OEM bedoeld is voor systeembouwers die PC systemen verkopen aan derden? puh2.gif

Kan je windows er niet beter een keer laten installeren door alternate, ipv het hele pakket te kopen.

Bespaard een hoop geld denk ik

Maar alsnog ben je ook geld kwijt omdat alternate Windows 7 voor jou heeft geïnstalleerd. puh2.gif

Bewerkt: door Woody268
Geplaatst:

Wat maakt het nou uit of het mag of niet? Alternate verkoopt het, Microsoft heeft toch geen idee of het nou geïnstalleerd wordt door Alternate of niet. Volgens mij mag het wel verkocht worden, alleen wordt er bij een Systembuilder versie geen garantie gegeven door Microsoft. Als jij een probleem hebt moet je het dus zelf uitzoeken. Al is het lang geleden dat ik dat heb opgezocht, dus misschien is het nu weer verandert.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...