wannes12 Geplaatst: 11 september 2012 Rapport Geplaatst: 11 september 2012 (bewerkt) Hey, ik ga een nieuwe gaming pc kopen: Budget: Ongeveer 900 euro Doel: Gaming pc voor de volgende paar jaar Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: Geen Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten Extra koeling (voor overklokken)?: Nee Bewerkt: 11 september 2012 door wannes12 Reageren
Woody268 Geplaatst: 11 september 2012 Rapport Geplaatst: 11 september 2012 Zit die windows 7 mee in de prijs berekend of apart? Reageren
wannes12 Geplaatst: 11 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2012 (bewerkt) Zit die windows 7 mee in de prijs berekend of apart? Niet mee in de prijs berekend. Bewerkt: 11 september 2012 door wannes12 Reageren
Woody268 Geplaatst: 11 september 2012 Rapport Geplaatst: 11 september 2012 (bewerkt) Klik Totaal bedrag van € 1.089,33 met Windows 7 bij. Bewerkt: 11 september 2012 door Woody268 Reageren
Hayte Geplaatst: 12 september 2012 Rapport Geplaatst: 12 september 2012 Ik zou de kast vervangen voor eentje die niet zo afzichtelijk is, en ook nog eens beter koelt (hoe "stoerder" de kast eruitziet, hoe slechter hij koelt, is meestal het advies). Ook zou ik voor een Systembuilder versie van Windows 7 gaan (als je überhaupt ervoor gaat betalen), aangezien die bijna de helft van de prijs is. Reageren
delete45 Geplaatst: 12 september 2012 Rapport Geplaatst: 12 september 2012 Kan je windows er niet beter een keer laten installeren door alternate, ipv het hele pakket te kopen. Bespaard een hoop geld denk ik Reageren
Woody268 Geplaatst: 12 september 2012 Rapport Geplaatst: 12 september 2012 (bewerkt) Ik zou de kast vervangen voor eentje die niet zo afzichtelijk is, en ook nog eens beter koelt (hoe "stoerder" de kast eruitziet, hoe slechter hij koelt, is meestal het advies). Ook zou ik voor een Systembuilder versie van Windows 7 gaan (als je überhaupt ervoor gaat betalen), aangezien die bijna de helft van de prijs is. Dat mag/kan toch niet? Aangezien hij zijn pc zelf in elkaar wil zetten en een OEM bedoeld is voor systeembouwers die PC systemen verkopen aan derden? Kan je windows er niet beter een keer laten installeren door alternate, ipv het hele pakket te kopen. Bespaard een hoop geld denk ik Maar alsnog ben je ook geld kwijt omdat alternate Windows 7 voor jou heeft geïnstalleerd. Bewerkt: 12 september 2012 door Woody268 Reageren
Hayte Geplaatst: 12 september 2012 Rapport Geplaatst: 12 september 2012 Wat maakt het nou uit of het mag of niet? Alternate verkoopt het, Microsoft heeft toch geen idee of het nou geïnstalleerd wordt door Alternate of niet. Volgens mij mag het wel verkocht worden, alleen wordt er bij een Systembuilder versie geen garantie gegeven door Microsoft. Als jij een probleem hebt moet je het dus zelf uitzoeken. Al is het lang geleden dat ik dat heb opgezocht, dus misschien is het nu weer verandert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.