Jump to content

Android

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb je er toevallig een externe app voor gedownload of zit die functie er standaard op?

Geen externe app, standaardfunctie dus.
  • Reacties 354
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

86

• MegaPilot

49

• TekaLoca

30

• Sublime

25

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, zo ver ik weet is deze functie niet standaard bij Android ingebouwd. Ik zal even research doen.

Hey Errwins, nog wat kunnen vinden toevallig? Ik vind het echt bizar, ben alles nagegaan op mijn telefoon, elke instelling, alle apps die ik heb gedownload en nergens kan ik deze functie terugvinden. Ik herinner me ook helemaal niet hoe ik bij deze mogelijkheid was beland. Ik ben hier zwaar confused om...

Edit

Hier is nog een screenshot met het scherm waar ik mijn code moet intikken.

Screenshot_2015_11_11_08_47_06.png

Wachtwoord vergeten helpt ook niks, ik vul een beveiligingsvraag in die ik ook had ingevuld en krijg meteen de mogelijkheid een nieuw wachtwoord in te vullen, kan verder niks anders doen, niet uitzetten o.i.d. :roll:

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Geplaatst:

Zoals ik al zei, zit deze functie niet standaard in Android. Er zou dus een app moeten zijn die je andere apps vergrendeld. Alleen heb ik geen idee welke je (hebt) gebruikt.

Je zou je telefoon kunnen resetten.

Geplaatst:

Het was wél degelijk een standaardfunctie of in ieder geval voor geïnstalleerd. Het is een functie bij Telefoonbeheer.

App_V.png

Ben blij dat ik het gevonden heb en er eindelijk van af ben :)

Geplaatst:

Beste heren, ik zit weer met een vraag.

Is er een manier om YouTube af te spelen en het tegelijkertijd het scherm te vergrendelen?

Toestel: Huawei P8.

Geplaatst:

Beste heren, ik zit weer met een vraag.

Is er een manier om YouTube af te spelen en het tegelijkertijd het scherm te vergrendelen?

Toestel: Huawei P8.

Nee. Standaard kan YouTube niet in de achtergrond spelen; je kunt dus niet een muziekvideo opstarten en deze in de achtergrond af laten spelen terwijl je het scherm vergrendeld (of overschakelt naar een andere app). Overigens komt binnenkort wel YouTube Red beschikbaar, een betaald abonnement waarbij je geen reclames ziet, en waarbij je YouTube in de achtergrond (met vergrendeld scherm) kunt afspelen.
Geplaatst:

Nee. Standaard kan YouTube niet in de achtergrond spelen; je kunt dus niet een muziekvideo opstarten en deze in de achtergrond af laten spelen terwijl je het scherm vergrendeld (of overschakelt naar een andere app). Overigens komt binnenkort wel YouTube Red beschikbaar, een betaald abonnement waarbij je geen reclames ziet, en waarbij je YouTube in de achtergrond (met vergrendeld scherm) kunt afspelen.

Ah, goed om te weten! Weten we ook meteen weer waarom het niet (meer) kan.
Je kan ook een app als bijv. Autotube downloaden. Op iOS werktte het wel, op Android ook neem ik aan.
AutoTube kan ik helaas niet vinden in de Play Store, dit zal dan ook vast een gevolg zijn van het feit dat Google apps uit de Store verwijderd die dit mogelijk maken :N In dit artikel bespreken ze een paar en die zijn vervolgens ook uit de Store gehaald, de app die in de update van het artikel staat, werkt gelukkig wel :D
  • 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou atm toch niks anders meer willen dan Xiaomi. De Xiaomi.eu community met z'n wekelijkse updates is gewoon geweldig. MIUI vind ik wel fijn werken, ook al vreet het RAM en is het niet zo batterij-efficiënt(al kom ik de dag wel door).

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik zou atm toch niks anders meer willen dan Xiaomi. De Xiaomi.eu community met z'n wekelijkse updates is gewoon geweldig. MIUI vind ik wel fijn werken, ook al vreet het RAM en is het niet zo batterij-efficiënt(al kom ik de dag wel door).

Ik ken dat merk niet, zal ernaar kijken als ik een nieuwe tablet ga aanschaffen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...