GospGTA Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Hey allemaal, is er voor de Multiplayer een MOD of trainer (zoiets als BV. Native trainer)? Dat je dan ook echt kan gebruiken, want ik en mijn vriend maken steeds samen een game en willen dan wat auto's spawnen enz. Laat me weten of het er is. Groet GospGTA! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Het modden van de Multiplayer is verboden. Hiermee kunnen we je niet helpen. Reageren
GospGTA Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Heb het dan ook over m'n eigen game, die ik heb aangemaakt waarmee ik samen met m'n vriend in speel. wij zijn de hosts. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Willen jullie met anderen? Reageren
GospGTA Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2012 We willen meer wat auto's / wapens enz. voor filmpjes. Soms komen er vrienden van ons bij Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 september 2012 Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Als je bedoel in free mode, dan kan dit zeker, gewoon een Simple Native Trainer installeren en daar zal die het ook doen. De trainer werkt echter niet voor andere multiplayer modussen. Reageren
GospGTA Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2012 Dat komt goed uit, speel namelijk ook in Free mode! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.