Nouveau_Riche Geplaatst: 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2012 Ik heb net de missie badlands voltooid (op de pc), maar nu verschijnt er geen nieuwe missie op de map, hoe kan ik ervoor zorgen dat de volgende missie gewoon verschijnt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2012 Dit komt waarschijnlijk, omdat je op gebeld word. Dus het is verstandig om even uit de auto te gaan als je daar in zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nouveau_Riche Geplaatst: 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2012 dat is het probleem juist, ik zit niet in een auto, heb al van alles geprobeerd (in een auto stappen,dan weer uitstappen,dood gaan,opslaan) maar niks werkt. Dit probleem is er wel pas sinds ik een vriendin heb (helena) kan het hier aan liggen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.