GospGTA Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Hoi allemaal, ik speel vaak de multiplayer van gta iv met een goede vriend van me. We hadden nooit problemen om in elkaars game te komen. Alleen tot vandaag, ik probeerde hem te joinen, toen kreeg ik de error: 'Unable to connect to game session' (zie onder aan de pagina) Terwijl andere vrienden van me wel gewoon in de match kunnen komen. Toen probeerde hij mijn match te joinen, toen kreeg hij dezelfde error. En gek genoeg konden andere mensen wel weer joinen. Ik heb de nieuwste versie (v. 1.0.7.0 dacht ik) En hij heeft die ook, onlangs nog gepatched. Groet, GospGTA (oftewel Nick) Printscreen van de 'error': Reageren
xoex23 Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 (bewerkt) Vreemd, Ben je toevallig over gestapt naar een nieuwe provider, of heb je een nieuw modem? De enigste oplossing die ik kan bedenken is het checken of je poorten openstaan. De poorten die Gta IV MP Gebruikt: UDP ports: 6672, 28900 TCP ports: 8001, 2790 Anders dan dat de juiste poorten niet openstaan zou ik het zo snel niet weten. Bewerkt: 15 september 2012 door xoex23 Reageren
GospGTA Geplaatst: 15 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Heb sinds kort wel een nieuw modem, omdat die andere kapot was. Maar deze is tijdelijk want maandag gaat een nieuw internet systeem van KPN in. Daarvoor krijgen we een nieuw router/modem in 1. Alleen andere mensen kunne mij wel gewoon joinen. En ik hen, alleen bij free mode. Andere mode's kan ik niet joinen omdat de verbinding dan weg valt (zeer vaag). Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Als je de Native Trainer hebt geïnstalleerd (uitgaande van je topic dat ik gisteren heb verplaatst) dan kan je alleen maar freemode spelen. De makers van de trainer willen namelijk niet dat je gaat cheaten in multiplayer. Als je andere modes wil spelen moet je de trainer weghalen; ik dacht dat we je dat nu wel duidelijk hadden gemaakt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.