Venzio Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Beste gtaforum leden, Ik heb maar weer eens een probleem met mijn computer, ik krijg volop BSOD's. Ik heb een Acer Aspire M3641 met Windows Vista 32bit, ik kreeg net deze melding toen ik GTA IV multiplayer ging spelen en hij even moes werken (de PC).. Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Wat stond er helemaal bovenaan voor melding? (vermits die er stond) Ik heb zelf ook deze stop-code tig keren gehad (met verschillende meldingen). Het kan aan van alles liggen: videokaart (zoals bij mij), maar het kan ook een rotte geheugenbank zijn.. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Je kan proberen om de driver van je videokaart up te daten (Is jouw videokaart een Nvidea GT-120?) Je kan ook je geheugen testen met Memtest86 of iets dergelijks Reageren
BoerTijger Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Wat stond er helemaal bovenaan voor melding? (vermits die er stond) Ik heb zelf ook deze stop-code tig keren gehad (met verschillende meldingen). Het kan aan van alles liggen: videokaart (zoals bij mij), maar het kan ook een rotte geheugenbank zijn.. Uit ervaring is vrijwel vaak het hardware kapot, ik weet niet zozeer wat er bij jou aan de hand is, maar altijd wanneer ik een BSOD had was er hardware kapot. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Wat stond er helemaal bovenaan voor melding? (vermits die er stond) Ik heb zelf ook deze stop-code tig keren gehad (met verschillende meldingen). Het kan aan van alles liggen: videokaart (zoals bij mij), maar het kan ook een rotte geheugenbank zijn.. Uit ervaring is vrijwel vaak het hardware kapot, ik weet niet zozeer wat er bij jou aan de hand is, maar altijd wanneer ik een BSOD had was er hardware kapot. Kan ook door de drivers komen, maar meestal staat dat erbij in je BSOD en dat staat bij hem niet. Dus er bestaat een aardig grote kans op hardware failure. Reageren
Venzio Geplaatst: 16 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2012 Ik kan nu helemaal niet meer op mijn computer, door het ingebouwde herinstallatie systeem blijft hij vast hangen, herstartherstel lukt ook niet meer. Als ik hem nu opstart zie ik op het scherm een paar "enters" naar beneden meer doet hij niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.