Jump to content

nieuwe pc 400 euro

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Budget: 600

Doel: gta iv spelen

Desktop of laptop: destkop

Merk pc of samengesteld: merk pc

Benodigde randapparatuur: niet

Besturingssysteem: als het in het budget past

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: niet

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)?: nee

wat ik zelf graag extra wil : dat de pc stil is.

Bewerkt: door mekane

Met die PC zal je GTA IV op low kunnen spelen op laagste of lage resolutie. Voor die prijs is het onmogelijk om GTA IV op medium of high te spelen. nope.gif

Ik raad je aan nog even verder te sparen. knipoog.gif

Bewerkt: door Woody268
Geplaatst:

Met die PC zal je GTA IV op low kunnen spelen op laagste of lage resolutie. Voor die prijs is het onmogelijk om GTA IV op medium of high te spelen. nope.gif

Ik raad je aan nog even verder te sparen. knipoog.gif

bedankt voor de reactie ,

hmm oke ja ik wil gta iv niet persee op high of op medium spelen maar gewoon normaal speelbaar om het zo te zeggen is dat wel mogelijk ?

Afhankelijk van je instellingen tussen de 60 (low) en de 25 FPS (med).

Ik raad je toch aan om verder te sparen want volgende jaar kan je al een nieuwe pc kopen voor nieuwe spellen deftig te kunnen spelen. puh2.gif

Geplaatst:

Als je zo'n laag budget hebt, waarom dan geen console?

Enigste reden is dan eigenlijk modden, en hoe hoger de kwaliteit mods, hoe zwaarder de game wordt voor je hardware.

Deze Game PC is een echte alleskunner. Hij is uitermate geschikt om de mooiste games mee te spelen en om foto's en video's te bewerken. Dit is de game pc waar elke gamer blij van wordt. Tijdens het bestellen heb je tal van opties om de GamePC Budget naar wens aan te passen

Heb even de woorden doorgekrast die er niet in thuis horen :engel: daar hoort het tegenovergestelde te staan :engel:

Als ik naar zelf samen stellen ga kom ik toch al op minimaal 531 euro voor deze pc upgraden die wel GTA4 kan draaien :7

Ps neem ook de gratis game er dan meteen bij :D

:bier: TOT GTA

Bewerkt: door P.ZAAL

Hier een betere PC dan die van GamePC.nl, het is goed genoeg voor GTA IV en je kan later als je het nodig vind altijd nog een extra videokaart erin zetten.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B429741%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B464512%5D=1&product%5B439635%5D=1&product%5B340428%5D=1&product%5B366093%5D=2

Zit trouwens geen Windows bij maar hij word wel daar in elkaar gezet voor je.

Je kan hier GTA IV op Medium aan en misschien High, maar spellen die iets beter geoptimaliseerd zijn zoals NSF The Run kan je gewoon op High en misschien het hoogste spelen.

Bewerkt: door Zombiespeed
Geplaatst:

Hier een betere PC dan die van GamePC.nl, het is goed genoeg voor GTA IV en je kan later als je het nodig vind altijd nog een extra videokaart erin zetten.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B429741%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B464512%5D=1&product%5B439635%5D=1&product%5B340428%5D=1&product%5B366093%5D=2

Je kan hier GTA IV op Medium aan en misschien High, maar spellen die iets beter geoptimaliseerd zijn zoals NSF The Run kan je gewoon op High en misschien het hoogste spelen.

Met geïntegreerde videokaart kun jij GTA IV niet goed spelen.

http://azerty.nl/win...t%5B366093%5D=2

Hou het maar op low - medium.

Ik kijk wel wat ik voor je kan samenstellen.

Word geëdit!

Edit: Mijn samenstelling kwam uit op 628 euro. (Je moet hem zelf in elkaar zetten) (En er zit geen Windows op)

Klik

Deze samenstelling is perfect maar ik zou persoon 3 dingen aanpassen:

Andere goedkopere en betere videokaart

Andere voeding

Grotere en goedkopere hardeschijf die evengoed is

Ik kijk wel wat ik voor je kan samenstellen.

Word geëdit!

Edit: Mijn samenstelling kwam uit op 628 euro. (Je moet hem zelf in elkaar zetten) (En er zit geen Windows op)

Klik

Deze samenstelling is perfect maar ik zou persoon 3 dingen aanpassen:

1. Andere goedkopere en betere videokaart
  2. Andere voeding
  3. Grotere en goedkopere hardeschijf die evengoed is

Ja ok, ik ben ook niet bepaald goed in een Systeem Samenstellen. Ik zal het ff editen!

Edit:

Hier is ie:

http://www.alternate.nl/html/cart.html?cartId=8010&cmd=loadSentCart

Bewerkt: door BiglifeRPG

bedankt voor de reacties maar ik kan geen pc in elkaar zetten dan is alles in 1x stuk

;) ik zoek gewoon een betrouwbare winkel/site om daar een complete pc vandaan te halen ( zonder beeldscherm natuurlijk en toetsenbord en muis en geen boxen ) en dat als je iets wil upgraden dat hun het dan gratis voor je doen ! zoiets zoek ik gewoon kijk mw3 of battelfield 3 speel ik wel binnenkort op me ps3 dus het gaat mij meer om grand theft auto iv en eflc omdat ik die nog niet heb uitgespeeld en ik altijd gta op pc heb gespeeld en dat de enigste 2delen zijn die ik niet heb uitgespeeld.

Bewerkt: door mekane

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...