Jump to content

nieuwe pc 400 euro

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kunt GTA IV niet goed spelen op een Merk-PC van 600 euro. Ik raad je toch aan dat iemand hem voor je in elkaar zet. ;)

Geplaatst:

Ik weet niet wat jullie moeilijk doen maar je kan gewoon een PC in elkaar laten zetten bij bijv Alternate of Azerty...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet wat jullie moeilijk doen maar je kan gewoon een PC in elkaar laten zetten bij bijv Alternate of Azerty...

Ja maar dan haalt ie het niet voor 600 euro. (Windows is verplicht + 55 euro voor in elkaar zetten.)

@mekane

Niemand gaat jou pc gratis upgraden... (Niemand geeft je gratis een nieuwe Videokaart...)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

bedankt voor de reacties maar ik kan geen pc in elkaar zetten dan is alles in 1x stuk

;) ik zoek gewoon een betrouwbare winkel/site om daar een complete pc vandaan te halen ( zonder beeldscherm natuurlijk en toetsenbord en muis en geen boxen ) en dat als je iets wil upgraden dat hun het dan gratis voor je doen ! zoiets zoek ik gewoon kijk mw3 of battelfield 3 speel ik wel binnenkort op me ps3 dus het gaat mij meer om grand theft auto iv en eflc omdat ik die nog niet heb uitgespeeld en ik altijd gta op pc heb gespeeld en dat de enigste 2delen zijn die ik niet heb uitgespeeld.

HH, nee!

Niemand, maar dan ook NIEMAND geeft je nieuwe PC een gratis upgradeduh.gif! (Tenzij je ouders het willen betalen)

Geplaatst:

En als je alleen maar die nieuwe PC wil voor GTA IV te spelen kan je net zo goed GTA IV Complete edition voor de PS3 kopen en de overige €550-+ in je zak stoppen.

Geplaatst:

bedankt voor de reacties maar ik kan geen pc in elkaar zetten dan is alles in 1x stuk

;) ik zoek gewoon een betrouwbare winkel/site om daar een complete pc vandaan te halen ( zonder beeldscherm natuurlijk en toetsenbord en muis en geen boxen ) en dat als je iets wil upgraden dat hun het dan gratis voor je doen ! zoiets zoek ik gewoon kijk mw3 of battelfield 3 speel ik wel binnenkort op me ps3 dus het gaat mij meer om grand theft auto iv en eflc omdat ik die nog niet heb uitgespeeld en ik altijd gta op pc heb gespeeld en dat de enigste 2delen zijn die ik niet heb uitgespeeld.

HH, nee!

Niemand, maar dan ook NIEMAND geeft je nieuwe PC een gratis upgradeduh.gif! (Tenzij je ouders het willen betalen)

Ik zeg ook niet dat het gratis moet hoor ? ik heb bij me broer mee gemaakt dat hij een pc had gekocht bij een bedrijf en hij wou ze processor upgraden en toen hadden hun gratis voor hem ze processor geupgrade ( ik bedoel er inzetten he ) dus hij betaalde die processor en het bedrijf plaatste het er in zo bedoel ik het

Geplaatst:

HH, nee!

Ik zeg ook niet dat het gratis moet hoor ? ik heb bij me broer mee gemaakt dat hij een pc had gekocht bij een bedrijf en hij wou ze processor upgraden en toen hadden hun gratis voor hem ze processor geupgrade ( ik bedoel er inzetten he ) dus hij betaalde die processor en het bedrijf plaatste het er in zo bedoel ik het

Dan kan het! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...