Jump to content

Windows Verkenner Detecteerd Hardeschijf niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een oude PS3 hardeschijf van Samsung in mijn laptop aangesloten. Maar Windows Verkenner Ziet hem niet. (Hij staat wel in Apparaatbeheer)

Maar hij staat wel tussen Apparaten in Device Manager:

rvaljo.png

(Toen ik mijn laptop opstarte gaf hij ook aan dat Hardeschijf succesvol geinstalleërd was:

124hiyt.png

Weet iemand een oplossing?

Alvast Bedankt!

Geplaatst:

Een PS3 HDD lezen in Windows gaat niet ;)

Via Linux zijn er wel mogelijkheden maar het is wel redelijk omslachtig. Een redelijk uitgebreidde uitleg vind je hier.

Geplaatst:

Een PS3 HDD lezen in Windows gaat niet ;)

Via Linux zijn er wel mogelijkheden maar het is wel redelijk omslachtig. Een redelijk uitgebreidde uitleg vind je hier.

Het is gewoon een hardeschijf die ik daarna voor mijn 40gb PS3 had gekocht hé. Niet de ene die er bij zit aan het begin. ;)

Dus kun je deze niet formatteren als NTFS en gebruiken?

Geplaatst:

Ah, ik dacht dat je de HDD uit de PS3 bedoelde.

Het eerste dat je kan controleren is door in apparaatbeheer rechts op de HDD te klikken kan je onder het tabblad Volumes zien of er iets op staat. Daarnaast kan je met rechts klikken op Deze Computer ook in Computerbeheer kijken of de HDD vermeld staat. Hopelijk weet je hiermee iets meer ;)

PS: mijn windows staat in het Nederlands dus de benaming kan wat verschillen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Die 2de tip heeft waarschijnlijk geholpen! Hij gaf aan dat ik hem moest configuren en nu staat er Unallocated Space. Ik zal ff kijken of ik hem kan Allocaten!

Edit (:D) :

2mhvv52.png

Heel erg Bedankt! :D

Bewerkt: door BiglifeRPG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...