Timos Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Hallo, M'n pc zegt de hele tijd dat mijn C schijf bijna vol is, maar ik weet niet wat ik er van af moet halen omdat er nogal belangrijke dingen tussen zitten. Weet misschien iemand om me pc op te ruimen, zonder dat er belangrijke dingen worden gewist? Alvast bedankt Reageren
RTS Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Heb je al eens: Start>Progamma's>Bureau accessoires>Systeemwerkset>Schijfopruiming gedaan? Erg handig, dan haalt hij alle onnodige dingen van je PC af zoals de afbeeldingen die hij opslaat tijdens internet (zonder dat jij dat weet). Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 c:\windows\temp\ kan leeg en zoek even naar een post van mij met als keyword "local settings". Zo'n 1.5 maand geleden. Reageren
Timos Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) Bedankt BT in C:\Documents and Settings\***NAAM***\Local Settings\Temp was totaal 296MB aan troep en in C:\Documents and Settings\***NAAM***\Local Settings\Temporary Internet Files totaal 220MB aan troep, hopelijk is hij nu wat leger Dat van RTS ga ik ook nog even proberen Bewerkt: 10 juli 2005 door Timos Reageren
Trax Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 En gelijk even defragmenteren kan ook helpen .. Reageren
Loek Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Ik gebruik af en toe CCleaner erg goed programma (vind ik teminste) Reageren
killarboy Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Ik doe dan altijd het volgende: Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software. Daar kan je oude, nietgebruikt programma's reïstaleren. Reageren
Joriz Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Verwijder is al die troep (oude spellen, oud werk, ding die je al 10 keer hebt gebackuped) van je pc. Als je dat doet kom je er achter dat je zeker vele GB's kan missen als kiespijn. Reageren
Quatroking Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 je geschiedenis lijst, cookies, mijn documenten, etc. kijk gewoon eens in je mappen die je het meest gebruikt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.