DaddyPimp Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Geplaatst: 18 september 2012 (bewerkt) Beste, Sinds kort heb ik een probleem met Youtube. Als ik een video afspeel terwijl ik scroll dan begint deze te haperen en vast te lopen. Hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt! Edit: Dit is trouwens ook het probleem bij sites als Soundcloud. Bewerkt: 18 september 2012 door DaddyPimp Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Geplaatst: 18 september 2012 Flash updaten. Andere browser al geprobeerd? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Geplaatst: 18 september 2012 (bewerkt) Ik heb hetzelfde probleem op YouTube, alleen maakt het scrollen bij mij volgens mij niet uit. 9 van de 10 videos spelen eerst zo'n 20 seconden geluid af terwijl het beeld bij 7 seconden blijft hangen of zo. Dan blijft de hele video hangen, tot ie pas een seconde of 10 later weer verder gaat. (IE9) Bewerkt: 18 september 2012 door SpacyColours Reageren
Nyltje Geplaatst: 18 september 2012 Rapport Geplaatst: 18 september 2012 Flash updaten. Andere browser al geprobeerd? Ja dit helpt meestal wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.