Jump to content

Lag by zo goed als elke game


GTAFreak007

Recommended Posts

Hallo,

Ik weet niet goed hoe ik het probleem zou noemen dus noem ik het maar lag aangezien het er op lijkt.

Ik heb bijna in elke game last van lag of framedrops, ik kan het spel vlot spelen op hoge settings, na een tijdje plots 10 fps voor een minuut of meer

en dan gaat ie terug naar de gewone fps.

Mijn specs

- AMD FX-4100 Quad @3.6Ghz

- 16 GB RAM DDR2

- Nvidia EVGA SuperClocked GTX 660 Ti 3GB DDR5

Games zoals Guild Wars 2 of zelfs Modern Warfare 2 hebben hier last van, in GTA IV is het op een of andere manier niet meer en in Battlefield kan ik er ook wel eens last van krijgen.

Ik denk niet dat het overhitten is want ik heb al gekeken op zo van die metertjes en myn grafische kaart heeft een normale temperatuur en de CPU ook.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Verse installatie van Windows dus er staan enkel nog maar games op en Fraps.

En myn grafische kaart is net uitgevallen??

De programmatjes gaven rond de 40° aan als ie niet verbruikte en hing rond de 60-65 als ik speelde.

Kan mss zijn dat ie overhitte fzo geen idee,

ik heb nu myn case geopend en er een ventilator op laten blazen om te zien wat dat geeft, maar ik denk dat ik een grotere case ga nodig hebben die veel beter koelt want ik myn case zelf voelt aan de buitenkant best wel warm.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zit er niet veel anders op dan een nieuwe case, momenteel staat myn GPU volgens programma op 28° dus gewoon op desktop.

Want die grafische kaart past er echt net in en ik denk dat die alles wat blokkeert aangezien myn voeding fan naar onderblaast en die van myn GPU ook

Heb ook maar ff Ccleaner gedaan, alles is daar ook in orde nu.

Bedankt voor je hulp ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Oke, even een bump.

Ik heb een nieuwe case met voldoende koeling, de case zelf word niet warm blijft goed koud eigenlijk.

Maar ik heb nog steeds het probleem. Ik heb ondertussen ook al een ander setje RAM erin gestoken

8GB DDR3-1866

De vorige was 16GB DDR3 1333

Maar ik blijf na een tijdje lag krijgen in zo goed als elk spel. Nu zou ik echt wel eens willen weten wat het probleem is.

Is myn processor niet goed genoeg?

AMD FX-4100 Quad @ 3.6Ghz

Volgens my wel. Ik zou het echt willen oplossen want dit is niet meer plezierig.

Ik heb zo goed als een nieuwe PC dus ik begrijp er niets van.

EDIT : Hm ik doe nu Flitskikker Infotool en die zegt helemaal andere dingen over myn PC?

Die zegt dat mn GTX 660 Ti maar 1024MB VRAM heeft en dat ik 8GB DDR3 1333 heb terwijl ik de dozen hier allemaal by me heb en er duidelijk opstaat 3GB en myn ram 8GB DDR3 1866

Bewerkt: door GTAFreak007
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn drivers zijn up-to-date.

En ik speel games zoals BF3, Guild Wars 2.

BF3 kan ik op ultra heel vlot en na een tijd komt dus die framedrop. En dan gaat ie terug vlot.

Als ik de settings verlaag naar high komt de framedrop ook.

Bij guild wars 2 staan de settings zelfs op Medium en daar heb ik het ook by.

Had het overlaatst ook bij de demo van FIFA 13.

Mijn voeding is 600W.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...