Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beide antwoorden zijn fout. Wat Maria met een nail gun te maken heeft zou ik niet weten, en ook Lazlow is niet het juiste antwoord. Bob heeft het over "You hit the nail on it's head", oftewel "Je slaat de spijker op zijn kop". Dat is een uitdrukking voor "Dat is precies wat ik bedoel", en heeft niets met een spijkerpistool te maken.

EDIT: Omdat de vraag kennelijk meer moeite kost dan was verwacht, hier een tip: Het personage 'bestaat' al wel in GTA III, maar we zien hem of haar pas in een latere GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Vooruit dan maar... Om de schot erin te houden; het antwoord kun je vinden op de Liberty Tree. En als het dan nog te moeilijk is, dan kun je natuurlijk altijd een klinker kopen.

Ja dat was een vrij duidelijke hint :Y, maargoed het antwoord wat je zoekt is denk ik 'Mayor O'Donovan', burgemeester van Liberty City, je maakt voor het eerst kennis met hem met GTA: Liberty City Stories.

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...