Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk niet dat er in San Andreas Diablo's zijn, dus als ik jouw vraag goed begrijp zal het pas beginne tellen van het moment dat El Burro zich in Liberty City vestigde bij de Diablo's. Als je echt onze jaartelling neemt moet hij dus nu 6 jaar bekend zijn bij de politie als Diablo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er in San Andreas Diablo's zijn, dus als ik jouw vraag goed begrijp zal het pas beginne tellen van het moment dat El Burro zich in Liberty City vestigde bij de Diablo's. Als je echt onze jaartelling neemt moet hij dus nu 6 jaar bekend zijn bij de politie als Diablo.

Hey Grove4L,

El Burro is wel degelijk in San Andeas te vinden, alleen niet in GTA: San Andreas. Hij zit wél in een van de Classic GTA's (GTA 2? :7), waar een gebied genaamd 'San Andreas' te vinden is. Ook is er in die GTA een Liberty City en Vice City te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er in San Andreas Diablo's zijn, dus als ik jouw vraag goed begrijp zal het pas beginne tellen van het moment dat El Burro zich in Liberty City vestigde bij de Diablo's. Als je echt onze jaartelling neemt moet hij dus nu 6 jaar bekend zijn bij de politie als Diablo.

Hey Grove4L,

El Burro is wel degelijk in San Andeas te vinden, alleen niet in GTA: San Andreas. Hij zit wél in een van de Classic GTA's (GTA 2? :7), waar een gebied genaamd 'San Andreas' te vinden is. Ook is er in die GTA een Liberty City en Vice City te vinden.

Ja, dat weet ik, maar zijn er daar ook Diablo's?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er in San Andreas Diablo's zijn, dus als ik jouw vraag goed begrijp zal het pas beginne tellen van het moment dat El Burro zich in Liberty City vestigde bij de Diablo's. Als je echt onze jaartelling neemt moet hij dus nu 6 jaar bekend zijn bij de politie als Diablo.

Hey Grove4L,

El Burro is wel degelijk in San Andeas te vinden, alleen niet in GTA: San Andreas. Hij zit wél in een van de Classic GTA's (GTA 2? :7 ), waar een gebied genaamd 'San Andreas' te vinden is. Ook is er in die GTA een Liberty City en Vice City te vinden.

Ja, dat weet ik, maar zijn er daar ook Diablo's?!

nee, maar El Burro woont gewoon ergens anders dan de diablo's en verhuist pas 2001 naar Liberty city

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang is EL BURRO van de Diablo's al bekend bij de politie??

Maar Mark B heeft het wel duidelijk over El Burro van de Diablo's, in San

Andreas is er geen enkel spoor van Diablo's te bekennen, behalve dan in de naam van het dorp El Castillo el Diablo ofzoiets...

In San Andreas had El Burro dus nog niets te maken met de Diablo's (ik kan ook verkeerd zijn, dat de Diablo's ook contacten hebben in San Andreas, maar dat wordt nooit vermeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, eerst moet Mark B. het goedkeuren. Ik had trouwens niet gezien dat jij ook 4 jaar had gezegd, sorry :$

@Grove4L, in GTA 2 zit wel El Burro, alleen zit hij dan nog niet bij de Diablo's. Wél is het een en dezelfde man ;) Ik neem dus aan dat de El Burro die niet bij de Diablo's zit ook telt.

Link to comment
Delen op andere websites

Azo, maar ik heb de vraag van Mark B letterlijk genomen dus ik dacht dat de telling pas begon vanaf het moment dat El Burro als Diablo bij de politie bekend was... Maar laten we maar stoppen met deze discussie, Mark B moet nu zeggen wie juist of fout is...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...