ArticLight Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Goed gevonden! Maar helaas nog (steeds) niet helemaal volledig. Er moet namelijk nog bij dat je toegang hebt tot de twee eilanden, en dat je een shotgun, een M16 en een Rocketlauncher kan kopen bij Phil's place. Ook had er nog bij moeten staan dat je gebeld kan worden door je telefoonopdrachtgevers. Maar ik geef jou toch de beurt om een vraag te stellen, want je hebt de vraag erg volledig beantwoord. Oké, bedankt! Een makkelijke: Welke missie heeft de naam van een hittezoekende raket die vliegtuigen opblaast? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) S.A.M.? Ik weet hət niet zeker maar dit klinkt mij hət meest waarschijnlijke. Edit: Ja, ik weet hət zeker. Ik heb nog even gezocht en ik kwam tot de conclusie dat: Ground-to-Air of Surface-to-Air (SAM) oftewel luchtdoelraketten, dit hət is! Bewerkt: 17 mei 2007 door hanneswasco Reageren
K.O. Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Een makkelijke:Welke missie heeft de naam van een hittezoekende raket die vliegtuigen opblaast? Ik dacht dat een S.A.M. de naam was van de installatie die hittezoekende raketten afvuurt en niet de naam van de raket zelf. Nou ja, ik neem toch aan dat je deze bedoelde. weinig keus verder he Reageren
ArticLight Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) S.A.M.?Ik weet hət niet zeker maar dit klinkt mij hət meest waarschijnlijke. Edit: Ja, ik weet hət zeker. Ik heb nog even gezocht en ik kwam tot de conclusie dat: Ground-to-Air of Surface-to-Air (SAM) oftewel luchtdoelraketten, dit hət is! Klopt als een bus! De volgende vraag mag jij stellen. @ hierboven: Ach ja, de installatie en de raket... je snapt wat ik bedoel Bewerkt: 17 mei 2007 door ArticLight Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Wat is het telefoonnummer van Fernando's New Beginnings? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 555-9292 Dacht ik eindelijk een moeilijke te hebben. Volgende voor jou! Reageren
ArticLight Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Dit is mijn derde post in dit topic vandaag, dus edit ik deze post als iemand het antwoord goed heeft. Welke 2 voetbalclubs heeft Liberty City? @ hieronder: Helemaal goed, jij mag! Bewerkt: 18 mei 2007 door ArticLight Reageren
spoeky Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Dit is mijn derde post in dit topic vandaag, dus edit ik deze post als iemand het antwoord goed heeft. Welke 2 voetbalclubs heeft Liberty City? De LC Beavers en the Liberty City Cocks. Edit: Oke dan! Hier de volgende vraag: Wie hoor je welleens Stupid Mafia roepen? Bewerkt: 18 mei 2007 door spoeky Reageren
spoeky Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 De traids De Triads zijn goed! Jij mag de volgende vraag stellen. Reageren
gta_sa_gamer Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Makkelijk Door welke gang word je beschoten na de missie sayanore salvator? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.