Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eerst wordt hij al een beetje vermoord door dat Claude een bom door zijn ruit smijt. Daarna nog wat meer doordat Claude zijn auto doet ontploffen. En dan helemaal doordat Claude hem uit een ziekenwagen haalt en er verschillende keren over rijd.

Link to comment
Delen op andere websites

jeuj goed :D

vraag: waar hebben ze "bigger buns"?

En ik maar denken dat dit een makkelijke vraag was... Al 48 uur zonder enige poging. Kijk eens rond op reclameborden zou ik zeggen

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Het staat op een reclamebord op Staunton Island, het is van FatBoy Burgers.

Ehm, ik neem aan dat je het wel goed hebt, maar de naam niet helemaal goed gelezen hebt. Volgens mij was het namelijk FatBurgerKid. Dit stond op het bord dat ik zag. Nou ja, ik neem aan dat je het goed bedoelt dus ik rekem 'm goed! :klap:

Jij bent! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

In welke missie moet je een stof met het atoomnummer 78 pakken? (deze vraag is heel makkelijk dus heb ik hem maar iets moeilijker gemaakt, dan hij eigenlijk is).

Link to comment
Delen op andere websites

In welke missie moet je een stof met het atoomnummer 78 pakken? (deze vraag is heel makkelijk dus heb ik hem maar iets moeilijker gemaakt, dan hij eigenlijk is).

De enige missie die ik me kan herinneren waarin je een scheikundige stof moet bemachtigen is Bullion Run, waar je de platinum van de weg moet halen

Link to comment
Delen op andere websites

De enige missie die ik me kan herinneren waarin je een scheikundige stof moet bemachtigen is Bullion Run, waar je de platinum van de weg moet halen

Ja, goed :dans: . De volgende vraag mag jij bedenken.

Trouwens wat jij zegt is niet helemaal waar, er bestaat geen 'scheikundige stof' alle stoffen zijn scheikundig en alles bestaat uit bepaalde stoffen. Er zijn wel meer missies waar je iets moet pakken dus zijn er wel meer missies waarbij je een 'scheikundige stof' moet pakken. Maar platinium heeft wel atoomnummer 78 dus jij mag de volgende vraag stellen. :tu:

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, goed :dans: . De volgende vraag mag jij bedenken.

Trouwens wat jij zegt is niet helemaal waar, er bestaat geen 'scheikundige stof' alle stoffen zijn scheikundig en alles bestaat uit bepaalde stoffen. Er zijn wel meer missies waar je iets moet pakken dus zijn er wel meer missies waarbij je een 'scheikundige stof' moet pakken. Maar platinium heeft wel atoomnummer 78 dus jij mag de volgende vraag stellen. :tu:

Jah okee klopt :puh:

Maar goed dan is hier mijn vraag: Noem 3 plekken in Liberty waar muziek af wordt gespeeld (en dan bedoel ik niet autoradio of de gebouwen van de radiozenders, maar plaatsen in game waar je geluid hoort als je dichtbij komt).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...