Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

Ja, goed :dans: . De volgende vraag mag jij bedenken.

Trouwens wat jij zegt is niet helemaal waar, er bestaat geen 'scheikundige stof' alle stoffen zijn scheikundig en alles bestaat uit bepaalde stoffen. Er zijn wel meer missies waar je iets moet pakken dus zijn er wel meer missies waarbij je een 'scheikundige stof' moet pakken. Maar platinium heeft wel atoomnummer 78 dus jij mag de volgende vraag stellen. :tu:

Jah okee klopt :puh:

Maar goed dan is hier mijn vraag: Noem 3 plekken in Liberty waar muziek af wordt gespeeld (en dan bedoel ik niet autoradio of de gebouwen van de radiozenders, maar plaatsen in game waar je geluid hoort als je dichtbij komt).

Bij Salvatore Leone, Joey Leone en bij Toni Cipriani?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij Salvatore Leone en Toni Cipriani huis hoor je muziek. Maar je hoort ook in de villawijk in Shoreside vale af en toe muziek. Want daar rijd de de mr Whoopie vaak. En die geeft muziek. :puh: Hopelijk bedoel je dit. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Salvatore Leone en Toni Cipriani huis hoor je muziek. Maar je hoort ook in de villawijk in Shoreside vale af en toe muziek. Want daar rijd de de mr Whoopie vaak. En die geeft muziek. :puh: Hopelijk bedoel je dit. :clown:

Nee dit bedoel ik niet, het geluid is niet afkomstig van een voertuig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de makkelijkste manier in GTA III om aan geld te komen ? :bier:
Ik ga voor het voltooien van de Unique Stunt Bonusses, aangezien ik me kan herinneren dat hier een erg grote beloning tegenover stond. Het voltooien van alle Stunt Bonusses levert namelijk $ 1.000.000 op en alle standaard-bonussen daarbij opgeteld maakt het een groter bedrag dan alle missies bij elkaar. Bovendien zijn Unique Stunts over het algemeen makkelijker te voltooien dan enkele missies.
Link to comment
Delen op andere websites

Jaa sorry,

Het antwoord van NandroDavids is goed :bier:

Ok, mijn beurt dus...helaas doet mijn GTA III het niet meer, maar ik heb toch een vraag weten te verzinnen. Hierbij heb ik GTAForum en GTA III gecombineerd:

Welke Moderator van GTAForum wordt 2 x genoemd in de titel van een missie en welke missie is dat?

Lijkt me geen hele moeilijke vraag; Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...