Ghost_Rider Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ok, een moeilijke denkik Hoeveel pakjes magazines heeft de dief laten vallen op de weg in de missie Big 'n Veiny? 29? Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Veel te weinig denk ik, ik gok 37? Reageren
Grimgroove Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Vergeet niet dat de weg van Hepburn Heights tot aan de Docks leidt, en door Saint Marks en Chinatown gaat, maw een hele afstand DonLeone zit er het dichtste bij maar erg dicht is het niet. Je mag er vijf pakjes naast zitten en dan reken ik het goed. Reageren
Grimgroove Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Er pats op Jij mag de volgende Reageren
Bling Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Oke, volgende vraag: In GTA III hoor je regelmatig een reclamespotje op de radio, dat betrekking op de videogame Pogo the Monkey heeft. Nu mijn vraag: "Wat is volgens het reclamespotje het doel van het spel?" Oftewel: wat zal de hoofdzaak in de laatste missie zijn? Reageren
Aeroplane Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Was het niets met een diamant ? Edit=> Neen , het was iets anders .. kan er niet opkomen Bewerkt: 9 juni 2007 door Aeroplane Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Oke, volgende vraag: In GTA III hoor je regelmatig een reclamespotje op de radio, dat betrekking op de videogame Pogo the Monkey heeft. Nu mijn vraag: "Wat is volgens het reclamespotje het doel van het spel?" Oftewel: wat zal de hoofdzaak in de laatste missie zijn? Het witte huis bestormen met z'n vrienden en president van de Verenigde Staten worden. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Het witte huis bestormen met zn vrienden en dan president van de US worden? de wereld veroveren?? Reageren
Bling Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Het witte huis bestormen met z'n vrienden en president van de Verenigde Staten worden.Dit antwoord reken ik goed. Volgende vraag voor jou, Bassiej™!@ Galiorix: Ik weet niet wat je met jouw post probeert te bereiken, maar het heeft in ieder geval weinig zin om de post van Bassiej™ letterlijk te gaan herhalen. Reageren
Bassiej Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) In welke ( 8 ) richtingen kun je worden opgeleid bij het Liberty City Community College? Bewerkt: 10 juni 2007 door Bassiej™ Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik moet eerlijk zeggen, ik heb dit gewoon even gegoogeld en dan krijg ik dit antwoord: Street Cleaning Processed Agriculture Rotation Grill Management Floor Cleaning Restroom Administration Coatroom Management Automobile Ignition Circumvention Pharmaceutical Baking Reageren
Bassiej Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Kan ik niet fout rekenen, volgende voor jou. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Oké mooi. Nu mijn vraag: Waar is de FBI als ze niet achter je aan zittent? Hint: De locatie graag aangeven op een kaartje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.