ArticLight Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Oke! Even een makkelijke, ik kan geen goeie bedenken Waarom moet je voor Ray je vertrouwt eerst een hele reeks telefoons af geeft hij je opdrachten in het openbare toilet? Reageren
DonLeone Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Oke! Even een makkelijke, ik kan geen goeie bedenken Waarom moet je voor Ray je vertrouwt eerst een hele reeks telefoons af geeft hij je opdrachten in het openbare toilet? Hij denkt dat je gevolgd wordt door iemand die hem 'nodig heeft' Reageren
ArticLight Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Hij denkt dat je gevolgd wordt door iemand die hem 'nodig heeft' Dat vind ik iets te vaag. Het antwoord kan stukken makkelijker. Reageren
Cherryl Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 De CIA zoekt hem & waneer hij via zijn telefoon praat kunnen ze hem opzoeken ? Reageren
ArticLight Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 De CIA zoekt hem & waneer hij via zijn telefoon praat kunnen ze hem opzoeken ? Het eerste is goed maar dat tweede klopt niet helemaal. Dus kopieër en vul aan: [b]Waarom geeft hij opdrachten in het openbare toilet?[/b] De CIA zoekt hem [b]Waarom moet je eerst een hele reeks telefoons af?[/b] <Vul zelf in> Reageren
Bassiej Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Waarom geeft hij opdrachten in het openbare toilet? De CIA zoekt hem Waarom moet je eerst een hele reeks telefoons af? Om zeker te weten dat niemand je achtervolgt? Reageren
ArticLight Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Waarom geeft hij opdrachten in het openbare toilet? De CIA zoekt hemWaarom moet je eerst een hele reeks telefoons af? Om zeker te weten dat niemand je achtervolgt? Die zocht ik! Hij is zo gek en opgefokt dat hij zeker wil weten dat niemand je achtervolgt. Volgende vraag voor jou Bassiej™. Reageren
Bassiej Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Vanaf Francis International Airport gaan vliegtuigen richting honderden bestemmingen. Noem tien bestemmingen. [list] [*] *bestemming 1* [*] *bestemming 2* [*] *bestemming 3* [*] *bestemming 4* [*] *bestemming 5* [*] *bestemming 6* [*] *bestemming 7* [*] *bestemming 8* [*] *bestemming 9* [*] *bestemming 10* [/list] Reageren
Ben007 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 *London* *San Andreas* *Vice City* *Miami* *Bogota* *Amsterdam* *Bangkok* *Toronto* *Leith* *Tokyo* Juist ? Reageren
Bassiej Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 klopt! Volgende vraag is voor jou. Reageren
Ben007 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Welke kleur heeft de kledij van de Diablos overwegend ? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Welke kleur heeft de kledij van de Diablos overwegend ? Dat is blauw. Edit: Dat is helemaal..... JUIST Volgende vraag voor jou Mooi , hier is mijn vraag: Wie is de burgermeester van Liberty City? Bewerkt: 2 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Ben007 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Dat is helemaal..... JUIST Volgende vraag voor jou Reageren
Bassiej Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Mooi , hier is mijn vraag: Wie is de burgermeester van Liberty City? Dat is natuurlijk Mayor O'Donovan. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Dat is natuurlijk Mayor O'Donovan. Dat is natuurlijk helemaal goed . De volgende vraag is voor jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.