Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee,niets,want Claude ging het geld aan maria geven en dan roept catalina plots de bewaker ;).

Je geeft het geld om Maria terug te krijgen, maar Catalina zegt dat ze niet te vertrouwen is en roept haar bewaker op om Claude te vermoorden. (van WIKIGta)

Link to comment
Delen op andere websites

Je verliest gewoon kei hard 500.000 $

Heb pas nog die missie gedaan ... je moet 500.000 inleveren en daarna is het spel afgelopen ... vervolgens begin je weer bij je huisje ... maar er staat niet: mission passed oid

:cry: Waarom weet niemand het nou :{

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het, ik weet het, ik weet het ... heb net ff in een record-tempo die laatste missie gehaald:)

Het zit zo: ik had 2.350.000 $ ... ik gaf 500.000 aan Catelina .... waardoor ik nog 1.850.000 over had

Toen heb ik de missie gehaald

Toen ik de credits uitzetten en weer bij m'n savehouse begon had ik ineens: 2.850.000 $

Dat betekend dus dat je je 500.000 terug hebt gekregen van Catelina EN er nog eens 500.000 bovenop hebt gekregen ... dat maakt dus een winst van 500.000 :D

Conclusie: je krijgt 1.000.000 $ voor de laatste missie waarvan je 500.000 winst maakt :)

Link to comment
Delen op andere websites

*zucht* Moet ik het anders maar ff zeggen? :ch: Ik geef het nog tot 23:59.

[edit]Nu ik er over denk: Zou het bedrag wat je krijgt niet verschillen ofzo?

Het bovenstaand MOET kloppen :Y ik heb gister nog die hele missie gespeeld, zie vorige post ... heb jij wel goed gekeken dan??

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kap met die vraag: Ik had zelf 1,5 dacht ik en daarna 1.0 en toen ik klaar was had ik 3 mil. Ik heb nog een savegame voor die missie en erna. Met geen unique jumps ofzo gedaan. Ik verzin wel een nieuwe vraag.

greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kap met die vraag: Ik had zelf 1,5 dacht ik en daarna 1.0 en toen ik klaar was had ik 3 mil. Ik heb nog een savegame voor die missie en erna. Met geen unique jumps ofzo gedaan. Ik verzin wel een nieuwe vraag.

greetz :sigaar:

DOH!!! denk ik eindelijk us te winnen :duh:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik aan het luiheids syndroom leid (zeer ernstig :7 ) heb ik een makkelijkere vraag bedacht. Succes!

Hoeveel kogelvrije wagens kan je in totaal krijgen tijdens een missie.(zonder of met cheats: het maakt niet uit)Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik aan het luiheids syndroom leid (zeer ernstig :7 ) heb ik een makkelijkere vraag bedacht. Succes!

Hoeveel kogelvrije wagens kan je in totaal krijgen tijdens een missie.(zonder of met cheats: het maakt niet uit)Greetz :sigaar:

8??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...