K.O. Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Aangezien ik aan het luiheids syndroom leid (zeer ernstig ) heb ik een makkelijkere vraag bedacht. Succes!Hoeveel kogelvrije wagens kan je in totaal krijgen tijdens een missie.(zonder of met cheats: het maakt niet uit)Greetz Nou makkelijk hoor... Anyway, volgens mij helemaal niet zo veel. Ik zeg 3. Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Als je het zo makkelijk vind , waarom heb je het dan verkeerd Reageren
DonLeone Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Als je het zo makkelijk vind , waarom heb je het dan verkeerd Hij bedoelde het srcastisch Ik zeg: Oneindig veel, totdat je PC het begeeft. Want met cheats kun je aan tanks komen, die kogelvrij zijn. En die kun je dus oneindig spawnen.. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Als je het zo makkelijk vind , waarom heb je het dan verkeerd Hij bedoelde het srcastisch Ik zeg: Oneindig veel, totdat je PC het begeeft. Want met cheats kun je aan tanks komen, die kogelvrij zijn. En die kun je dus oneindig spawnen.. In missies's hè en dan auto's die kogelvrij in de missie gebruikt word , niet die je gewoon kan laten verschijnen met een simpele cheat Greetz Bewerkt: 16 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Ik probeer nog eens.... 6? Bewerkt: 16 augustus 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
DonLeone Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Als je het zo makkelijk vind , waarom heb je het dan verkeerd Hij bedoelde het srcastisch Ik zeg: Oneindig veel, totdat je PC het begeeft. Want met cheats kun je aan tanks komen, die kogelvrij zijn. En die kun je dus oneindig spawnen.. In missies's hè en dan auto's die kogelvrij in de missie gebruikt word , niet die je gewoon kan laten verschijnen met een simpele cheat Greetz Jij zei: Zonder of met cheats. Dit is dus met cheats... Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Als je het zo makkelijk vind , waarom heb je het dan verkeerd Hij bedoelde het srcastisch Ik zeg: Oneindig veel, totdat je PC het begeeft. Want met cheats kun je aan tanks komen, die kogelvrij zijn. En die kun je dus oneindig spawnen.. In missies's hè en dan auto's die kogelvrij in de missie gebruikt word , niet die je gewoon kan laten verschijnen met een simpele cheat Greetz Jij zei: Zonder of met cheats. Dit is dus met cheats... Ik bedoelde speciaal alleen in missies als je goed had gelezen vriend. @ghostridder: Nee , dat is niet het goede antwoord. greetz Reageren
PIERRO P Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 -Kogelbestendige Securicar -Kogelbestendige Cheatha -Kogelbestendige Stretch -Kogelbestendige trashmaster -Kogelbestendige Bobcat -Kogelbestendige Baracks OL -Kogelbestendige Patriot Dit zijn ze allemaal. Op de schadebestendige Sentinel na. Want deze telt niet mee. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 -Kogelbestendige Securicar-Kogelbestendige Cheatha -Kogelbestendige Stretch -Kogelbestendige trashmaster -Kogelbestendige Bobcat -Kogelbestendige Baracks OL -Kogelbestendige Patriot Dit zijn ze allemaal. Op de schadebestendige Sentinel na. Want deze telt niet mee. Hèhè , eindelijk iemand die verstand van zaken heeft Je mag de volgende vraag stellen Greetz Reageren
PIERRO P Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Oke, Sorry voor de late reactie. Hier is de vraag: Waar komt volgens Lazlow op Chatterbox, Fernando Martinez vandaan?? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Waar komt volgens Lazlow op Chatterbox, Fernando Martinez vandaan?? Ik moet eerlijk zijn, ik heb het even opgezocht. Lazlow: “Get off, get lost, you're just a cheap pimp from up-state, get out of my studio!” Het antwoord is dus up-state. Bewerkt: 21 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
PIERRO P Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 En dat is goed. Jow Tommy Vercetti krijgt de volgende vraag. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) En dat is goed. Jow Tommy Vercetti krijgt de volgende vraag. Waarom zegt iedereen Vercetti . Enfin, de volgende vraag heb ik niet opgezocht, die wist ik nog: Wat is de naam van de persoon waarover wordt gezegd: Who gave this guy a greencard? @hieronder: Dat klopt volgende is voor jou, ik vond het wel grappig dat fragmentje trouwens . Bewerkt: 22 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Svenie Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Die naam was volgens mij Freddie. Dit is te horen op Chatterbox FM. Volgende vraag: In de laatste missie van het spel 'The Exchange' krijg je tijdens de eerste scéne een naam van een bestaande film te horen. Wat is de naam van die film ? Bewerkt: 22 augustus 2007 door Svenie Reageren
DonLeone Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Volgende vraag: In de laatste missie van het spel 'The Exchange' krijg je tijdens de eerste scéne een naam van een bestaande film te horen. Wat is de naam van die film ? Scarface als ik me niet vergis^_^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.