pasgal Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ok, hier is de vraag: Waar zijn Portland, Staunton Island en Shoreside Vale op gebasseerd? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 De eilanden zijn gebaseerd op een aantal New Yorkse wijken. Hier is een rijtje met de wijken: Portland: Queens Staunton island: Manhattan Shoreside Vale: New Jersey Reageren
pasgal Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Correct jij bent, alweer Reageren
PIERRO P Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 LOL Heb ik even geluk. Volgende vraag: Op welke Pagina van the Liberty tree is meer over Claude`s arrestatie te lezen? Reageren
pasgal Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Volgens mij op de voorpagina:P Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Volgens mij op de voorpagina:P Op de voorpagina staat er wat over zijn arrestatie, maar als je goed kijkt staat er vanonder: '(see page 7)' Dus je kan de "basis" erover lezen op de voorpagina, maar de details staan op pagina 7. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 En dat is goed. de volgende vraag is voor Hannewasco. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Aangezien ik niet veel GTA III speel en ik er dus ook niet veel over weet mag de eerstvolgende die dit leest de volgende vraag stellen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Op Chatterbox worden twee mensen geinterviewed, hoe heten ze en hoe heten hun bedrijven? Reageren
pasgal Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Op Chatterbox worden twee mensen geinterviewed, hoe heten ze en hoe heten hun bedrijven? Als het goed is heten die twee personages Maria Loter en Tony crapini en de bedrijven weet ik jammer genoeg niet Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Nope, sorry. Deze zijn het niet. Maria Latore en Toni Cipriani zijn wel te horen op Chatterbox, maar ze worden niet geinterviewed. Ze melden alleen even wat. Reageren
pasgal Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Nope, sorry. Deze zijn het niet. Maria Latore en Toni Cipriani zijn wel te horen op Chatterbox, maar ze worden niet geinterviewed. Ze melden alleen even wat. Het zijn volgens mij: Fernando Martinez en het bedrijf heet ongeveer: New beginning en Reed Tucker en het bedrijf heet: Mr Whoope Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Alleen de bedrijfsnaam van Reed Tucker klopt niet, maarja omdat ik geen mierenneuker wil zijn en de quiz in leven wil houden mag jij de volgende vraag doen. De naam van Reed Tucker's bedrijf was trouwens "Now and Zen". Reageren
pasgal Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Alleen de bedrijfsnaam van Reed Tucker klopt niet, maarja omdat ik geen mierenneuker wil zijn en de quiz in leven wil houden mag jij de volgende vraag doen.De naam van Reed Tucker's bedrijf was trouwens "Now and Zen". ok, hier is de volgende vraag: Noem 6 districten uit heel gtaIII Reageren
K.O. Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) - Harwood - The Red Light District - Hepburn Heights - Callahan Point - Atlantic Quays - Portland Harbor (6 is trouwens vrij weinig; in totaal zijn er iets van 25 ofzo) Bewerkt: 16 september 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.