~Lance Vance Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 geen normaal kostuum maar volgende voor jou Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Naast Darkel is er nog iemand die uit GTAIII is verwijderd, wie is dat Reageren
DonLeone Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Naast Darkel is er nog iemand die uit GTAIII is verwijderd, wie is dat dat is Curtly als ik me niet vergis Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Jup jij mag dfe volgende vraag doen Reageren
DonLeone Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 okee deze is een eitje: Waarvoor staat TW@? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Sukkel in het Engels. Reageren
pasgal Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 okee deze is een eitje: Waarvoor staat TW@? "sukkel" en "vagina" in het engels Reageren
DonLeone Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Sorry ik stelde de vraag niet goed. Ik bedoel niet 'wat betekent twat,' maar 'waarvoor staat de afkorting 'TW@'?' Reageren
K.O. Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) TW@ = Twat = sukkel, k*t @DonLeone: niet??? Nou ik heb geen idee Bewerkt: 1 oktober 2007 door K.O. Reageren
DonLeone Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) TW@ = Twat = sukkel, k*t Nee dit is niet wat ik bedoel, maar toch een goede poging.. Nou zo dan: Waarvoor staan de W en de T in 'TW@'? Bewerkt: 9 oktober 2007 door DonLeone Reageren
DonLeone Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Sorry voor de dubbelpost maar ja volges mij kijkt er hier niemand meer. Het antwoord was Totally Wireless. Volgene die dit leest is aan de beurt. Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) ik dus:P hoeveel rhino's kan je in ALLE gta's vinden(zonder topdownview) >>> Door Bling: Vragen in dit topic mogen enkel op GTA III gericht zijn, dus ik heb liever dat je even een andere vraag verzint. <<< er staat ergens een beeld met zij die .... .. ...... ..... wat staat er op zijn hoofd en hoe krijg je het er af? om het moeilijker te maken is de zin niet helemaal compleet maak er een plaatje van om te bewijzen dat je het gevonden hebt(anders heb je hem niet goed) bling de bliksem mod is weer bezig:P Bewerkt: 12 oktober 2007 door xorpa Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 een pion... en je schiet et eraf met rocket Laucher Ps: maak de vraag volgende Keer wat duidelijker Reageren
K.O. Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 een pion...en je schiet et eraf met rocket Laucher Ps: maak de vraag volgende Keer wat duidelijker En lees de volgende keer wat beter maak er een plaatje van om te bewijzen dat je het gevonden hebt(anders heb je hem niet goed) (Ik zou niet uit mn hoofd weten waar ie staat en om nou weer internet te raadplegen is ook zo laf. Daarom geef ik zelf maar geen afbeelding) Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 maak er een plaatje van om te bewijzen dat je het gevonden hebt(anders heb je hem niet goed) Niet leuk Lol ik heb heb op de ps2 en de pc maar bij de pc is hij kapot, slaat nergens op duzzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.