..::Dracula::.. Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) maak er een plaatje van om te bewijzen dat je het gevonden hebt(anders heb je hem niet goed) Niet leuk Lol ik heb heb op de ps2 en de pc maar bij de pc is hij kapot, slaat nergens op duzzzz deze keer reken ik hem goed zamy u bent dus:P lookm around:P! Bewerkt: 12 oktober 2007 door xorpa Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) Van hoeveel gebouwen kun je de ramen slopen??? graag ook de naam van de straat erbij plaatjes mag... hoeft niet. PS:je moet wel de brug hebben gemaakt of met cheats doen anders kun je ze niet vinduh Bewerkt: 15 oktober 2007 door Dark_Zemy Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Van hoeveel gebouwen kun je de ramen slopen???graag ook de naam van de straat erbij plaatjes mag... hoeft niet. PS:je moet wel de brug hebben gemaakt of met cheats doen anders kun je ze niet vinduh nope check wikigta--->easter eggs---->eenofandermonumentje Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Van hoeveel gebouwen kun je de ramen slopen???graag ook de naam van de straat erbij plaatjes mag... hoeft niet. PS:je moet wel de brug hebben gemaakt of met cheats doen anders kun je ze niet vinduh nope check wikigta--->easter eggs---->eenofandermonumentje wat bedoel je hiermee??? Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Van hoeveel gebouwen kun je de ramen slopen???graag ook de naam van de straat erbij plaatjes mag... hoeft niet. PS:je moet wel de brug hebben gemaakt of met cheats doen anders kun je ze niet vinduh nope check wikigta--->easter eggs---->eenofandermonumentje wat bedoel je hiermee??? dat je daar missien een plaatje kan vinden..? Reageren
K.O. Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) xorpa hiero heeft het hierover. Zoals je kunt zien gaat dit over de vorige vraag van dat standbeeld en niet over de meest recente vraag met die ramen. Zelf heb ik trouwens echt geen idee. Edit @ xorpa: Nee, hij zei dat zijn PC versie kapot was en dat je op de PS2 natuurlijk geen foto's kan maken. Een WikiGTA afbeelding kopieren telde natuurlijk niet, want dat kan iedereen. Dit is een quiz, geen wedstrijd wie het snelst dingen op kan zoeken. Jij rekende hem goed, dus zijn we nu bezig met de volgende vraag en hoef je niet terug te komen op dat monument. Bewerkt: 20 oktober 2007 door K.O. Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 xorpa hiero heeft het hierover. Zoals je kunt zien gaat dit over de vorige vraag van dat standbeeld en niet over de meest recente vraag met die ramen.Zelf heb ik trouwens echt geen idee. hij zei dat je dat screenie niet kon vinden en dat ie niet bestond darm zei ik het ff en liet hem het zien en ik heb trouwens ook geen een idee Reageren
Grove4L Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik kan er alleszins 3 (autotoonzaal bij 8-ball, die pc winkel met fragmenten van GTA en GTA 2, en een lege ruimte in het midden van Portland). Maar er zullen er wel meer zijn... Reageren
Baffie Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ja, in het zuiden van Staunton Island, waar 3 Hidden Packages bij elkaar liggen, zit ook nog een gebouwtje met kapot te maken ramen als ik het me goed herinner. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik zeg nog even... ik wil de straten er even bij :{D dan kan ik even controleren... ) Reageren
Grove4L Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik heb even rap een kaartje gemaakt met de gebouwen die ik bedoel. Tw@ weet ik niet meer zo goed zijn, het is lang geleden dat ik GTA3 gespeeld heb, maar het alleszins er toch niet veraf van de stip. Reageren
pasgal Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Grove4L je vergeet nog die andere gebouw op staunten Island die zit geloof ik in dezelfde straat als die van TW@ en TW@ in de tweede wg vanaf de brug links die straat met 2 wegen naast elkaar Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Grove4L je vergeet nog die andere gebouw op staunten Island die zit geloof ik in dezelfde straat als die van TW@ en TW@ in de tweede wg vanaf de brug links die straat met 2 wegen naast elkaar Als je de straten even geeft dan... Reageren
Grove4L Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Grove4L je vergeet nog die andere gebouw op staunten Island die zit geloof ik in dezelfde straat als die van TW@ en TW@ in de tweede wg vanaf de brug links die straat met 2 wegen naast elkaar Anders bewerk je het kaartje, want dat ander gebouw weet ik niet zo zijn... Reageren
pasgal Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Anders bewerk je het kaartje, want dat ander gebouw weet ik niet zo zijn... Tja ik weet de straten niet ern ik weet helaas ook niet hoe dat ding ook al weer bewerkt kan worden via paint kan ik het in elk geval niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.