Baffie Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Wat maakt het uit, het is toch duidelijk dat het antwoord gegeven is. Mag ik nu de volgende vraag stellen omdat ik die laatste noemde, of mag degene die het snelst een paint-tekening heeft gemaakt? Vind ik een beetje onzin, is het antwoord al goed, maar moet het nog helemaal duidelijk zijn. Reageren
Grove4L Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Ja, Dark_Zemy moet gewoon even melden wie de volgende vraag krijgt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Sorry ik dacht dat er niet erd gepost maar ik heb toch echt 2x duidelijk gezegt Straatnamen erbij! maar oke dan Baffie jij bent Bewerkt: 8 november 2007 door Dark_Zemy Reageren
Baffie Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Noem 5 verschilende momenten in het spel waarin er in een Patriot gereden wordt, nadat het spel op 100% uit is gespeeld. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Dit zijn de 5: Intro missie Gripped missie Patriot playground missie bling bling scramble inport/export Reageren
Baffie Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Ja, klopt, ik meende nog een ander in gedachten te hebben, maar Bling Bling Scramble is idd ook goed. Er is er namelijk nog één. In de missie Marked Man moet je er ook in rijden om de missie te kunnen halen. Maargoed, jij hebt er 5 genoemd en die waren goed, dus volgende vraag voor jou. Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Hoeveel multiplayerfuncties waren er gepland voor gta3? Reageren
Grove4L Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 8 Namelijk: -Deathmatch -Deathmatch Stealth -Team Deathmatch -Team Deathmatch Stealth -Stash the Cash -Capture the Flag -Rat Race -Domination Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 8Namelijk: -Deathmatch -Deathmatch Stealth -Team Deathmatch -Team Deathmatch Stealth -Stash the Cash -Capture the Flag -Rat Race -Domination Ja, goed Volgende is voor jouw! Reageren
Grove4L Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Hoe zitten onze Leone vrienden als ze opweg zijn naar de vergadering van Don Salvatore? (Geef een gemeenschappelijk specifiek kenmerk.) Reageren
Baffie Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 Ze zitten allemaal in een Stretch. Claude - Linksvoorin Joey - Rechtsachterin Luigi - Rechtsvoorin Toni - Linksachterin Of bedoel je iets anders? Reageren
Grove4L Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ik bedoel het juist iets anders, ja. Reageren
Baffie Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Kan je dan uitleggen wat je precies bedoel? Is het een uitspraak die iemand doet over de groep, of is het zo dat ze allemaal zwarte pakken aanhebben. In welke richting moet er gedacht worden? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ze zitten een beetje vol spannig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.