Baffie Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik heb het idee dat dit een vraag is waarbij jij aan één antwoord denk, terwijl andere antwoorden ook goed kunnen zijn. Ze hebben namelijk allemaal een zwart pak om hun lichaam. Dan heb ik naar het lichaam gekeken. Of is het een zin die in de missie "Salvatore called a meeting" gezegd wordt door iemand? Reageren
Adren4Line Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ze zitten allemaal heel stijf en de handen op hun knieen Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Allemaal serieus te kijken als de triads komen? Reageren
Grove4L Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ze zitten allemaal heel stijf en de handen op hun knieen Het is niet helemaal juist, maar ik reken het goed. Ze zitten inderdaad allemaal met hun handen over elkaar op hun benen. Jouw beurt! Bewerkt: 6 januari 2008 door Grove4L Reageren
Adren4Line Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Oke komt ie: Als je door het gebied van de Cartel rijd roepen ze verschillende dingen. Wat zijn 2 uitspraken van de Cartel? Reageren
Grove4L Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 - It's no problem to kill you! - You gonna die! (?) Reageren
Adren4Line Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 - It's no problem to kill you!- You gonna die! (?) Its no problem to kill you is goed maar you gonna die heb ik nog nooit gehoord Reageren
Adren4Line Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Als morgen niemand het antwoord weet Reageren
pasgal Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Kun je een hint geven? de tweede is You gonna be sorry als ik het goed heb mag grove4L wel de volgende vraag stellen Reageren
Adren4Line Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Kun je een hint geven? de tweede is You gonna be sorry als ik het goed heb mag grove4L wel de volgende vraag stellen Inderdaad you gonna to be sorry is er een dus mar pasgal een vraag stellen. Maar hij zegt dat grove4l mag dus It's up to you mr Grove4L Reageren
Grove4L Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 In 1 van de missies zit koffie verstopt. Geef de naam van de missie. Reageren
HerrieM Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Lijkt me Espresso-2-Go, waar je acht koffiestands moet kapotrijden. Al gaat het eigenlijk niet om koffie... Reageren
Grove4L Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik bedoelde gewoon 'espresso' die in de missie naam zit. Maar heel juist, ja. Jouw beurt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.