~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ok op Radio Lips 106 hoor je een liedje dat ook in een andere GTA is gebruikt. Welk liedje en welke GTA? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Waarschijnlijk bedoel je dit nummer: Da Shootaz - Grand Theft Auto. Dat liedje kwam ook al voor in de eerste Grand Theft Auto. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Hehe, dat klopt Volgende vraag voor jou, GTA-Freak2 Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Een gemakkelijke vraag: Welke sport wordt er gespeeld in het Liberty Memorial Coliseum? Reageren
DonLeone Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Een gemakkelijke vraag:Welke sport wordt er gespeeld in het Liberty Memorial Coliseum? Ik zou zeggen Rugby Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik zou zeggen Rugby Inderdaad, volgende vraag voor jou! Reageren
DonLeone Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik zou zeggen Rugby Inderdaad, volgende vraag voor jou! Okee, ik kan zo gauw niets goeds bedenken dus doe ik maar een anagram: c e e g h l n o Welke naam zit er in bovenstaande letters verborgen? Reageren
DonLeone Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Misschien Lee Chong? Ding ding ding helemaal goed! Volgende voor jou;) Reageren
Adren4Line Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Okeey een moeilijke(denk ik ) Hoe duur is elk voorwerp bij STEPS CLOTHING COMPANY? Als je wilt kun je als antwoord een screen laten zien. Succes Reageren
Black Admiral Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Alles 10 dollar! Zie bijlage. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Oké, wat gebeurde er in de 'wijk' van 8-Balls garage wat iemand een lange straf heeft gekost? Naam van diegene en wat er gebeurde (niet precies). Reageren
DonLeone Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Oké, wat gebeurde er in de 'wijk' van 8-Balls garage wat iemand een lange straf heeft gekost? Naam van diegene en wat er gebeurde (niet precies). Neem aan dat je het over Tommy Vercetti hebt, de Harwood Butcher? Hij vermoorde in opdracht van Sonny Forelli een hoop tegenstanders in die wijk. Hij heeft daar 15 jaar voor moeten zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.