Kai-ShockWave Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Basssss is helemaal juist, volgende voor hem! Waar vind je de onderstaande poster/plaatje? Probleem is een beetje dat deze poster op meerdere plekken kan hangen. Als jij de poster ingame gezien heb, daar een foto van gemaakt heb, uitgeknipt en hier neergezet heb, weet je dus alleen dié locatie. Hij kan dan ook op andere plekken hangen die ook juist kunnen zijn. Als je de afbeelding van internet heb waar bij staat dat hij op 1 plek te vinden is heb ik niks gezegd. Geef bij je antwoord later wel die bron... Overigens is het wel een moeilijke vraag. Die poster kan overal hangen Reageren
Basssss Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Basssss is helemaal juist, volgende voor hem! Waar vind je de onderstaande poster/plaatje? Probleem is een beetje dat deze poster op meerdere plekken kan hangen. Als jij de poster ingame gezien heb, daar een foto van gemaakt heb, uitgeknipt en hier neergezet heb, weet je dus alleen dié locatie. Hij kan dan ook op andere plekken hangen die ook juist kunnen zijn. Als je de afbeelding van internet heb waar bij staat dat hij op 1 plek te vinden is heb ik niks gezegd. Geef bij je antwoord later wel die bron... Overigens is het wel een moeilijke vraag. Die poster kan overal hangen Dan zoek ik dus de locatie van waar die gemaakt is. Tip: Hij hangt in het openbaar vervoer. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Basssss is helemaal juist, volgende voor hem! Waar vind je de onderstaande poster/plaatje? Probleem is een beetje dat deze poster op meerdere plekken kan hangen. Als jij de poster ingame gezien heb, daar een foto van gemaakt heb, uitgeknipt en hier neergezet heb, weet je dus alleen dié locatie. Hij kan dan ook op andere plekken hangen die ook juist kunnen zijn. Als je de afbeelding van internet heb waar bij staat dat hij op 1 plek te vinden is heb ik niks gezegd. Geef bij je antwoord later wel die bron... Overigens is het wel een moeilijke vraag. Die poster kan overal hangen Dan zoek ik dus de locatie van waar die gemaakt is. Tip: Hij hangt in het openbaar vervoer. Op het bushokje bij het metro station op het 1 eiland meende ik? Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 De affiche hangt in de metro, de wagon dus, ZELF. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 De affiche hangt in de metro, de wagon dus, ZELF. Goed, die zocht ik! Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Hoera! Welke radiostations van Liberty City kan je niet beluisteren (2)? Salutations en succes, Reageren
Nissan Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Het intronummer en de User Track Player. (Kan pas wanneer je in die map zelf nummers neerzet). Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Nee sorry ik bedoel echt radio's waarvan men bv reclame maakt (hinthinthint) maar die je nooit zal kunnen beluisteren, zelfs niet met mods. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Head Radio en Chatterbox FM? Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Helaas zal ik het antwoord zelf moeten geven omdat ik de komende 10 dagen niet aan de computer kan zitten (vakantie). Antwoorden: -LibertySoul FM (enorm reclamebord langs de baan naar de Lift Bridge -OR-Bit (aan dezelfde weg), staat aangegeven op het kaartje dat bij GTA3 zit De eerste die hier langskomt mag een vraag stellen. Salutations, Bewerkt: 21 juli 2008 door Black Vegetable Reageren
cj101 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 dan doe ik er maar een wat doet catalina in de laatste cutscene van grand theft aero om aan claude te ontsnappen. Reageren
.Senne Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) in een heli springen EDIT: ok nee, ik d8 dat je de laatste missie van gta III bedoelde; the exchange dus Bewerkt: 21 juli 2008 door senneken Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 dan doe ik er maar een wat doet catalina in de laatste cutscene van grand theft aero om aan claude te ontsnappen. Om m'n 4000e post op een GTAForum toch nog enigszins GTA-gerelateerd te houden zal ik maar weer 's in m'n eigen topic antwoorden: In die cutscene springt Catalina van de verdieping af waar zij en Claude staan; Tenminste, als ik 't me goed herinner...GTA III is echt alweer veel te lang geleden wat dat betreft. Reageren
Basssss Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Ik meende dat ze het gebouw uitsprong en in de container met dozen een paar verdiepingen lager belandde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.