cj101 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) is helemaal goed volgende voor nandrodavids Bewerkt: 22 juli 2008 door cj101 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 In San Andreas werd regelmatig gesproken in termen als "Let's bounce, homie!". Maar wie bouncet er in GTA III? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Claude?Helaas, fout gegokt... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Het meest logische lijkt me Pogo the monkey die je kan horen op één van de radio zenders. Er zegt namelijk iemand: "I love you Pogo, you bounce!". Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Het meest logische lijkt me Pogo the monkey die je kan horen op één van de radio zenders. Er zegt namelijk iemand: "I love you Pogo, you bounce!".Balen zeg, toch nog mensen die proberen na te denken voordat ze een antwoord geven...helemaal goed dus, your turn! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Aangezien ik niet echt veel GTA III speel, stel ik maar een makkelijke vraag: Geef 2 mogelijkheden hoe je, zonder uit te stappen, in Portland Harbor aan geld kan geraken met een Securicar zonder mensen dood te rijden? Bewerkt: 26 juli 2008 door Hanneswasco Reageren
Nissan Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Taxi Driver, mensen doodrijden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Taxi Driver, mensen doodrijden. Sorry, maar ik was er vergeten zeggen dat het mét een Securicar is, zonder mensen dood te rijden. Maar probeer gerust opnieuw. Edit @ hieronder: dat is inderdaad waar. Je kan een Securicar laten kraken en dan krijg je een beloning van $1000 dollar. Dat is dus al 1, nu moeten jullie nog een 2de mogelijkheid vinden. Bewerkt: 26 juli 2008 door Hanneswasco Reageren
.Senne Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik dacht dat je een securicar in een garage kan binnen rijden in portland harbor, en dat je dan het geld dat in de auto zit krijgt.. Reageren
Basssss Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) 1. Dat zoals hierboven 2. Door tegen andere auto's te rijden, hierdoor krijg je geld. Bewerkt: 26 juli 2008 door Basssss Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 1. Dat zoals hierboven2. Door tegen andere auto's te rijden, hierdoor krijg je geld. Oh my god. Ik moet echt wat meer GTA III beginnen spelen want ik had het eigenlijk nog op iets anders, maar de volgende vraag was voor jou. Het antwoord op m'n vraag is dus: 1. Een Securicar laten kraken en een deel van $ 1000 krijgen. 2. Tegen andere auto's rijden en kleine bedragen geld krijgen 3. De Securicar in de Import/Export garage doen. Hiervoor krijg je ook $ 1000. Reageren
Basssss Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 1. Dat zoals hierboven2. Door tegen andere auto's te rijden, hierdoor krijg je geld. Oh my god. Ik moet echt wat meer GTA III beginnen spelen want ik had het eigenlijk nog op iets anders, maar de volgende vraag was voor jou. Het antwoord op m'n vraag is dus: 1. Een Securicar laten kraken en een deel van $ 1000 krijgen. 2. Tegen andere auto's rijden en kleine bedragen geld krijgen 3. De Securicar in de Import/Export garage doen. Hiervoor krijg je ook $ 1000. Lol, dat derde klopt niet meer aan je vraag. Je zei zonder uit te stappen, en je moet eerst uit de Securi stappen voordat je $1000 krijgt. Nouja, de vraag: Als je naar het noorden gaat met de Dodo kom je namen op de kaart tegen, welke namen? (allemaal graag) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 1. Dat zoals hierboven2. Door tegen andere auto's te rijden, hierdoor krijg je geld. Oh my god. Ik moet echt wat meer GTA III beginnen spelen want ik had het eigenlijk nog op iets anders, maar de volgende vraag was voor jou. Het antwoord op m'n vraag is dus: 1. Een Securicar laten kraken en een deel van $ 1000 krijgen. 2. Tegen andere auto's rijden en kleine bedragen geld krijgen 3. De Securicar in de Import/Export garage doen. Hiervoor krijg je ook $ 1000. Lol, dat derde klopt niet meer aan je vraag. Je zei zonder uit te stappen, en je moet eerst uit de Securi stappen voordat je $1000 krijgt. Oh my god, je hebt gelijk. Maar dan kan het eerste ook niet. Nouja, de vraag:Als je naar het noorden gaat met de Dodo kom je namen op de kaart tegen, welke namen? (allemaal graag) De namen zijn: Obbeburgh, Aaronsville, Woodcunty, Les Cunty, Chris's Town, Garystown, Adamton. Reageren
Basssss Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 1. Dat zoals hierboven2. Door tegen andere auto's te rijden, hierdoor krijg je geld. Oh my god. Ik moet echt wat meer GTA III beginnen spelen want ik had het eigenlijk nog op iets anders, maar de volgende vraag was voor jou. Het antwoord op m'n vraag is dus: 1. Een Securicar laten kraken en een deel van $ 1000 krijgen. 2. Tegen andere auto's rijden en kleine bedragen geld krijgen 3. De Securicar in de Import/Export garage doen. Hiervoor krijg je ook $ 1000. Lol, dat derde klopt niet meer aan je vraag. Je zei zonder uit te stappen, en je moet eerst uit de Securi stappen voordat je $1000 krijgt. Oh my god, je hebt gelijk. Maar dan kan het eerste ook niet. Nouja, de vraag:Als je naar het noorden gaat met de Dodo kom je namen op de kaart tegen, welke namen? (allemaal graag) De namen zijn: Obbeburgh, Aaronsville, Woodcunty, Les Cunty, Chris's Town, Garystown, Adamton. Reken ik goed, op het foutje na dat het Les County is en niet Les Cunty... Dus jij bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.