Hanneswasco Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Aangezien ik morgen op vakantie vertrek mag de eerste die hier komt een vraag stellen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ok. Hoe noemt Donald Love Kenji Kasen? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ok.Hoe noemt Donald Love Kenji Kasen? de waka shira Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ok.Hoe noemt Donald Love Kenji Kasen? de waka shira Waka-Gashira, ja Volgende voor jou Reageren
vice infernusX Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 oke wie is de tweede werknemr voor wie claude werkt calb Reageren
cj101 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Joey Leone of Marty chonks, het ligt er maar net aan welke je kiest. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) oke wie is de tweede werknemr voor wie claude werktcalb Hallo Calb, ik heb een andwoord op je Quizvraag. Je bedoeld vast: 2de Werkgever. Nou dat is natuurlijk: Joey Leone, je begint bij 8 Ball, maar hij geeft je geen echte missie, dus is de eerste opdrachtgever: Luigi Goterelli. Na de missie: Drive Misty for me, zal de tweede opdrachtgever: Joey Leone komen. Greetz: Darkje de Zemy. Cj101 is me net voor... Bewerkt: 5 augustus 2008 door Dark_Zemy Reageren
vice infernusX Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 oke wie is de tweede werknemr voor wie claude werktcalb Hallo Calb, ik heb een andwoord op je Quizvraag. Je bedoeld vast: 2de Werkgever. Nou dat is natuurlijk: Joey Leone, je begint bij 8 Ball, maar hij geeft je geen echte missie, dus is de eerste opdrachtgever: Luigi Goterelli. Na de missie: Drive Misty for me, zal de tweede opdrachtgever: Joey Leone komen. Greetz: Darkje de Zemy. Cj101 is me net voor... hey dark zemy eigenlijk heb jij het goed want cj101 zei joey leone of marty chonks en jij heel duidelijk joey leone maar toch mag cj101 de volgende vraag stellen omdat hij je voor was jij bent dusss cj101 see you calb Reageren
cj101 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Wat is de prijs om catalina te betalen in de laatste missie. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Wat is de prijs om catalina te betalen in de laatste missie. $500.000 Oftewel 500 000 dollar MegaPilot. Reageren
cj101 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Wat is de prijs om catalina te betalen in de laatste missie. $500.000 Oftewel 500 000 dollar MegaPilot. Helemaal goed de volgende voor megapilot. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Joepie Makkelijke: In welke missie kom je de boot Ghost (PC)/Ghost MISSING (PS2) tegen? Het is dus één en dezelfde boot he, alleen noemt hij op de PC Ghost, en op de PS2 Ghost MISSING. MegaPilot. Bewerkt: 17 september 2008 door MegaPilot Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 In Tha Mission: Gone Fishing! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 In Tha Mission: Gone Fishing! Goed Darkje Volgende voor jou! MegaPilot. P.S.: Antwoord aub in de quiz van SA, het is aan jou om een vraag te stellen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 PB: QUOTEHeej Bling, ik ben verslaafd aan de quizs hier op het forum, nou is het de beurt aan Dark_Zemy in de twee Quizs(3 en SA)... Ik heb hem al 'gePBet' maar hij antwoord niet... Wat nou gedaan? Alvast bedankt!! Mvg; MegaPilot. Hee MegaPilot, Als hij binnen 48 uur (2 dagen) na het verzenden van die PB nog niet op jouw PB gereageerd heeft, dan mag je zelf een vraag stellen. Mvg, Bling Dus ik neem m'n recht, ik heb Darkje twee dgen geleden gePbet en geen antwoord Volgende vraag : Welke auto is het snelst? Een makkelijke MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.