cheetha Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) granaten+ een ak 47 omdat hij aan het vissen is Bewerkt: 18 oktober 2008 door cheetha Reageren
Nissan Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Eigenljik moeten het wapens zijn maarja, deze is niet fout, maar ook niet goed. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Granaten + Het machinegeweer die in de boot zit gemonteerd? Reageren
Nissan Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Op wiki staat letterlijk dat de Ghost geen machinegeweer erop gemonteerd heeft. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 't Is even diep in m'n geheugen graven, maar volgensmij heeft hij ook nog een AK-47, naast met de al genoemde Grenades. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Inderdaad, wanneer je hem buiten de boot afknalt laat hij een AK-47 vallen. Volgende voor THUNDERCOVER. Reageren
Basssss Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Inderdaad, wanneer je hem buiten de boot afknalt laat hij eenAK-47 vallen. Volgende voor THUNDERCOVER. Volgens mij is het ASPHALT... Reageren
I MICK I Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Inderdaad, wanneer je hem buiten de boot afknalt laat hij eenAK-47 vallen. Volgende voor THUNDERCOVER. Volgens mij is het ASPHALT... is het ook heb het nagekeken en de volgende is dus ...ASPHALT ik denk dat hy een fout maakte maar dat kan gewoon gebeuren , LIBERTY-CITY10 Een gek die weet dat die gek is , is helemaal niet zo gek nieuwe! Reageren
Nissan Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Inderdaad, ik maakte een kijkfout en dus is de volgende voor ASPHALT! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 M'n verontschuldigingen, ik ben ziek geweest. Vandaar dat het wat langer duurde. Next: Wat gebeurt er wanneer je de Bobcat uit de missie Evidence Dash vernietigd? Reageren
Nissan Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Dat ligt eraan. Wanneer je er alle paketjes eruitgehaald hebt maakt dat niet uit. Maar als je hem vernietigt voordat de paketten er nog in liggen faal je de missie. Leuke vraag trouwens, want die Bobcat is bestand tegen explosies! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik had gedacht dat jullie die eerste zouden vergeten , maar jouw tweede optie (nog niet alle pakketjes) klopt nog niet. Reageren
Nissan Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Je moet hem persé opblazen. Wanneer hij in het water terrechtkomt is de missie gefaald. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Je moet hem persé opblazen. Wanneer hij in het water terrechtkomt is de missie gefaald. Volgensmij lukt opblazen al niet, aangezien het ding explosie vrij is. Vernietigen is bij mij overigens kapot maken, niet naar de bodem van de zee sturen. Reageren
quickly50 Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 in de bomshop er een bom in plaatsen en dan laten exploderen d.m.v. de afstandsbediening? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.