Damos Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) geef is een hint zo te zien weet niemand het Bewerkt: 4 augustus 2005 door Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) geef is een hint Nee, zoek nog maar ff verder... EDIT: Nu maar wel even een hint: het is op Staunton Island, in de wijk Aspatria/Belleville Park; ik noem ze allebei omdat het ongeveer op de grens van die 2 wijken is... Bewerkt: 5 augustus 2005 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 maar hoe kom je achter het telefoon nummer staat dat op het gebouw ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 maar hoe kom je achter het telefoon nummer staat dat op het gebouw ofzo Ja, dat staat op het gebouw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 kun je ook in het gebouw want ik zie niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 Nee, je kunt niet in het gebouw. Als je het gebouw hebt gevonden, moet je dat telefoonnummer echt wel zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 deze vraag kan ik niet beantwoorden nergens staat wat gta3 doet het ook niet helemaal dus wel een beetje raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 deze vraag kan ik niet beantwoorden nergens staat wat gta3 doet het ook niet helemaal dus wel een beetje raar Heb je het gebouw al gevonden of niet? Als je 'm hebt gevonden, stuur dan ff een screenshot, dan kan ik kijken of dat het goeie gebouw is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 sorry nandrodavids gta3 doet het niet niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Blijkbaar is mijn vraag iets te moeilijk, dus ik zal een andere stellen: Wat krijg je als je 100 'fares' hebt weggebracht met een taxi en waar kun je die beloning ophalen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 zes sterren waar je doorheen kunt lopen om de sterren kwijt te raken? bij je safehouse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 zes sterren waar je doorheen kunt lopen om de sterren kwijt te raken?bij je safehouse Nee, dat krijg je als je op elk eiland 20 criminals hebt gekilled in 'Vigilante Mission.' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Borgine taxi bij je savehouse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Borgine taxi bij je savehouse. Borgnine is goed, maar de plaats is wel fout! Probeer nog 's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 borgnine bij het vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.