cheetha Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) hij verkocht spank op straat voor de colombianen Bewerkt: 29 januari 2009 door cheetha Reageren
Nissan Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Waarom worden de Triads dan pissed als je iemand van een andere gang zou vermoorden. Het is eigenlijk best onduidelijk en heb het eigenlijk nooit echt helemaal begrepen. Zowel de Colombian Cartel als de Traids en Leones hebben schuld. De Leones (Joey) willen Lee Chong dood. De Triads beschermden Lee Chong omdat die geld voor hun verdiende. De Triads gaan ten oorlog na de missie. De Leones counteren, maar Lee Chong verkocht SPANK voor het Cartel. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Kan TommyGunz een nieuwe vraag stellen of kan een Mod toestemming geven aan iemand om een nieuwe vraag te stellen >>> Door Flying Dutchman: Rinaldootje mag een nieuwe vraag stellen, gezien de vorige vraag al maanden geleden is.<<< Dankje Een simpele, Wie is je eerste opdrachtgever Bewerkt: 7 mei 2009 door Rinaldootje Reageren
Basssss Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Een simpele,Wie is je eerste opdrachtgever 8-Ball, in Give me Liberty zegt ie dat jij moet rijden (= opdracht). Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Een simpele,Wie is je eerste opdrachtgever 8-Ball, in Give me Liberty zegt ie dat jij moet rijden (= opdracht). heel goed, die zocht ik ook. Jij bent Reageren
Basssss Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Beter laat dan nooit. Maar de vraag: Hoeveel tunnelingangen (voor auto's) bevat Liberty City? Reageren
cheetha Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 1 portland 1 staunton 3 shoreside vale Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 4! Één op Portland, één op Staunton Island en maarliefst 2 op Shoreside Vale. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ook fout. Kijk goed en tel ze allemaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.