elileone Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Cedar Grove, shoreside vale??? Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Cedar Grove, shoreside vale??? Neej! Ik zal het wel makkelijker maken want anders loopt dit topic angstig snel dood. Hint: ...port Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Newport, Staunton Island ? Heuuujjj Jij mag Reageren
Dotz Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Hoelang duurt het eigenlijk voordat iemands ''recht'' om een vraag te stellen verlopen is en iedereen een volgende vraag mag stellen? Want stel dat degene die het juiste antwoord gaf net geblokkeerd wordt/sterft/op vakantie gaat/inactief wordt? Reageren
Basssss Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Het recht is oneindig,. Maar als er na een tijd geen reactie is van de vragensteller, zelfs niet na PB's enzovoort, kan één van de crew iemand anders de beurt geven. Reageren
elileone Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Goed, Wie spreekt de stem van claude in? Reageren
Dotz Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Goed, Wie spreekt de stem van claude in? Niemand, Claude spreekt nooit in zowel GTA III als GTA San Andreas . Ik greep al naar m'n GTA III Manual, tot ik me opeens bedacht dat Claude helemaal niet spreekt.. Reageren
elileone Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Haha, je trapte er dus al in. De volgende vraag is aan jouw. Reageren
Dotz Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Oké, dan mijn vraag : Welk mannelijk personage in GTA III heeft de loopanimatie van een vrouw? Bewerkt: 6 juni 2010 door Dotz Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik denk Donald love, maar het kan ook luigi zijn. MVG SGG Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Oké, dan mijn vraag : Welk mannelijk personage in GTA III heeft de loopanimatie van een vrouw? Was dat niet Tanner? Reageren
Dotz Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 [...] Welk mannelijk personage in GTA III heeft de loopanimatie van een vrouw? Was dat niet Tanner? Ja Dat was hem! Wij wachten met smart op uw vraagstelling. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Oké, hier komt ie: Van wie/wat is het motto "Goud is goed, falen is slecht!" ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.