Dotz Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Oké, hier komt ie: Van wie/wat is het motto "Goud is goed, falen is slecht!" ? Ik weet het niet zeker, als ik het fout heb ga ik even research doen maareh; Donald Love? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Oké, hier komt ie: Van wie/wat is het motto "Goud is goed, falen is slecht!" ? Ik weet het niet zeker, als ik het fout heb ga ik even research doen maareh; Donald Love? Tijd om research te doen. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 (bewerkt) [...] Ik weet het niet zeker, als ik het fout heb ga ik even research doen maareh; Donald Love? Tijd om research te doen. Ok, gauw ff kijken in m'n manual & op wikigta! Wat heb je toch een moeilijke vraag .. Ik zit nu te denken aan Salvatore Leone En D-Ice.. Misschien wel King Courtney.. Ik zou 't ff echt neit weten.. Bewerkt: 7 juni 2010 door Dotz Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 [...] Ok, gauw ff kijken in m'n manual & op wikigta! Wat heb je toch een moeilijke vraag .. Ik zit nu te denken aan Salvatore Leone En D-Ice.. Misschien wel King Courtney.. Ik zou 't ff echt neit weten.. Ja, goede vraag, hè? Helaas, geen van die. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 [...] Wat heb je toch een moeilijke vraag .. Ik zit nu te denken aan Salvatore Leone En D-Ice.. Misschien wel King Courtney.. Ik zou 't ff echt neit weten.. Ja, goede vraag, hè? Helaas, geen van die. Het is wel bekend uit GTAIII? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 [...] Wat heb je toch een moeilijke vraag .. Ik zit nu te denken aan Salvatore Leone En D-Ice.. Misschien wel King Courtney.. Ik zou 't ff echt neit weten.. Ja, goede vraag, hè? Helaas, geen van die. Het is wel bekend uit GTAIII? Ja, anders had ik de vraag wel in een ander quiztopic gepost. Dat-/Diegene waar ik naar zoek komt echter, in hele kleine mate, ook voor in GTA Vice City. Mvg, Flitskikker Reageren
Dotz Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Het is wel bekend uit GTAIII? Ja, anders had ik de vraag wel in een ander quiztopic gepost. Dat-/Diegene waar ik naar zoek komt echter, in hele kleine mate, ook voor in GTA Vice City. Mvg, Flitskikker Mmm, dat wijst weer allemaal uit naar Donald Love.. Vice City heeft mij niet zo geboeid, de sfeer in die stad ook niet echt.. Maar als het Donald Love niet is.. Dan waarschijnlijk Lazlow Jones? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Helaas, dat is het ook niet. Hint: De naam begint met een P. Reageren
Dotz Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Hij is goed moeilijk! Naar mijn weten is er geen persoon wiens voornaam begint met een ''P'' die een rol speelt in GTA3, naast Phil dan. In ieder geval geen prominente. Reageren
Dotz Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Percy? Komt die voor in GTAIII? Zoja, nooit geweten! Vast op 'n radiostation ofzo? Wikigta zegt in ieder geval van niet.. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Helaas, ook geen Percy, maar die ken ik ook niet. Dat-/diegene die ik zoek kom wel ook voor op de radio. Reageren
Dotz Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Helaas, ook geen Percy, maar die ken ik ook niet. Dat-/diegene die ik zoek kom wel ook voor op de radio. Ok, even alles op een rijtje hoor.. Diegene speelt een kleine rol in GTA Vice City. Diegene komt (ook) voor op de Radio. De voornaam van de persoon in kwestie beging met een ''P''. Diegene is geen Phil Cassidy of Percy. Euh, 't wordt er niet makkelijker op.. Toch even de radiostations checken.. En ik maar denken dat ik een moeilijke vraag had Bewerkt: 8 juni 2010 door Dotz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.