Jump to content

GTA III Quiz

Recommended Posts

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

271

• Mark B.

237

• Flitskikker

218

• Dotz

216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Vooruit, nog een hint:

Ene Jane vindt dat-/diegene die ik zoek een gevaar voor haar kinderen.

Aargh, vast een of ander vaag radiostation waarin het in een reclame wordt genoemd!? Ik kan al helemaal geen link leggen met Mr. P. en Vice City!! En ik dacht wel zo'n beetje 't meeste van GTA III af te weten.. Ik gok dat dit op Chatterbox te beluisteren is? Anders Flashback FM of Lips 106. Gok ik.. Double Clef(f) zou ook kunnen, dat luister ik namelijk nooit.. :cab:

Geplaatst:

Dit is volgens mij meer een gok vraag, of weet vraag. Het is in iedergeval geen hoofdpersoon.

Phill Collins komt niet in III en VC voor dus is het ... Ik denk een van die mannen van een motorbende

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is volgens mij meer een gok vraag, of weet vraag. Het is in iedergeval geen hoofdpersoon.

Phill Collins komt niet in III en VC voor dus is het ... Ik denk een van die mannen van een motorbende

Motorbende? :cab: GTA III bevat geen motoren? :7

Of er wordt gesproken over een motorbende op de radio?

In dat geval heb ik niets gezegd..

Je maakt 't ons wel lekker moeilijk Flits, ik dacht ff 'n avondje 'n quizvraagje te beantwoorden maar ik ben dagen bezig :puh:

Ik ga 100% voor Reed Tucker :sigaar:

Reed Tucker? Die naam begint niet met een P :bier:

Ik heb overigens nog nooit van Reed Tucker gehoord?

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:

Het heeft niets met motoren of bendes te maken. :puh:

Je hebt wel gelijk dat het op Chatterbox komt. Nu is ie niet moeilijk meer denk ik. ;)

EDIT: Nee, ook geen Reed Tucker.

Geplaatst:

Het heeft niets met motoren of bendes te maken. :puh:

Je hebt wel gelijk dat het op Chatterbox komt. Nu is ie niet moeilijk meer denk ik. ;)

EDIT: Nee, ook geen Reed Tucker.

Wie is Reed Tucker? Tijd voor research btw! Even Chatterbox opzetten!

Geplaatst: (bewerkt)

Ow crap, was vergeten dat het met een P begon :(

Haha, het is Pogo the Monkey volgens mij!

Edit:

Reed Tucker is een gast bij Lazlow, hij is een soort Sonja Bakker/ Karate Guru :)

Bewerkt: door Mark B.
Geplaatst:

Ik dacht ook aan Pogo the Monkey, maar dat is toch geen personage?

Is de teasersite van Pogo the Monkey bij jullie ook offline? :cry:

Geplaatst:

En Mark B. heeft het als eerste goed! Het was inderdaad Pogo The Monkey! :dans:

Uitleg vraag en hints:

• "Goud is goed, falen is slecht!" --> Staat op de PTM teaser site
  • Dat-/Diegene waar ik naar zoek komt echter, in hele kleine mate, ook voor in GTA Vice City. --> In Vice City kun je arcadekasten vinden met Pogo The Monkey erop
  • De naam begint met een P. --> Pogo The Monkey
  • Dat-/diegene die ik zoek kom wel ook voor op de radio. --> Als reclame, en ook met Jane op Chatterbox.
  • In Vice City kun je hem wel zien, alleen dan niet levend, zegmaar. --> Arcadekasten tonen slechts een plaatje.
  • Dat-/Diegene die ik zoek, is mannelijk. --> Mannelijk, niet een man (mens). Want het is een dier natuurlijk!
  • Het is P en niet Mr. P. --> Idem.
  • Je kunt niet tegen diegene praten (eigenlijk wel, als diegene niet doet wat je wilt, maar hij begrijpt het toch niet) - maar dat geldt alleen voor Vice City. --> Ik flip nog wel eens als spellen niet werken, vast ook als Pogo steeds dood zou gaan in het spel.
  • Ene Jane vindt dat-/diegene die ik zoek een gevaar voor haar kinderen. --> Op Chatterbox vertelt ze dat haar kinderen het spel nadoen.

Nou, het heeft 3 pagina's geduurd. Wellicht kan Mark B. dat overtreffen. :puh:

Succes! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...