Mark B. Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Jane: "The shop teacher called me today, and Sam made a home-made banana cannon in shop class, and was lobbing them across the street at a fast-food restaurant. And it's all because of videogames. Lazlow...life does not have a reset button!" Lazlow: "Right, but this show does..." *beeeeep* "I love that button." Hahah geniale teksten weer van R*. Euhm, mijn vraag: De producer/director van GTA III heeft ook een kleine rol in diezelfde game. Welke rol is dat? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Dat is toch gewoon Lazlow die ook Chatterbox presenteert? Reageren
Mark B. Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Haha nee, Lazlow is niet de producer/director van GTA III Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 In GTA Vice City was Dan Houser de verkoper in de Ammu-Nation. Ik weet alleen niet of dit in GTA III ook al was? Reageren
Mark B. Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Haha, dat lijkt mij meer een vraag dan een antwoord? Is dat jouw antwoord? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Cloude zelf is in het echt net zoals cloude speed die op het beginfilmpje van II speelt. Is het cloude? Reageren
Dotz Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Cloude zelf is in het echt net zoals cloude speed die op het beginfilmpje van II speelt. Is het cloude? In GTA III komt geen personage voor met de naam ''Cloude''. Evenals in GTA2. Leslie Benzies is echt alleen producer, er staat iig verder niets over hem in de review.. Reageren
Mark B. Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) De hoofdpersonage heet niet Cloude, maar Claude. Hint: de producer/director heet Dan Houser. Met "rol" bedoel ik het als character zijnde. Bewerkt: 11 juni 2010 door Mark B. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Nou, dan gok ik op het baantje bij de Ammu-Nation. Reageren
Dotz Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Benzies is ook écht alleen producer, hij vertolkt geen personage. Dat staat in ieder geval in de credits? Weet je zeker dat je een betrouwbare bron hebt? :$ :$ Reageren
Mark B. Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ah klopt, ik bedoelde ook Sam Houser ipv Dan Houser ('t zijn ook broers ) Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Dus heb ik het nou goed? Reageren
Dotz Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ah klopt, ik bedoelde ook Sam Houser ipv Dan Houser ('t zijn ook broers ) Oh, vergezocht wel leuke vraag! Reageren
Mark B. Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Flitskikker heeft het inderdaad goed, de verkoper bij Ammu-Nation is gebaseerd op Sam Houser. Flits mag! Reageren
Dotz Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) Flitskikker heeft het inderdaad goed, de verkoper bij Ammu-Nation is gebaseerd op Sam Houser. Flits mag! Ik ga meteen kijken? Waar heb je dit vandaan? Wat is de link tussen deze 2 mannen? Of alleen hun uiterlijk? Bewerkt: 11 juni 2010 door Dotz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.