Flitskikker Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Een soortgelijke vraag: Waar kun je de technische directie, of een verwijzing naar hen, terugvinden in het spel? Reageren
Dotz Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Een soortgelijke vraag: Waar kun je de technische directie, of een verwijzing naar hen, terugvinden in het spel? Euh? Zit deze kennis standaard in jullie hoofden, of gaan jullie gewoon even op zoek naar een feitje waar je een moeilijke vraag over kan stellen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Een soortgelijke vraag: Waar kun je de technische directie, of een verwijzing naar hen, terugvinden in het spel? Euh? Zit deze kennis standaard in jullie hoofden, of gaan jullie gewoon even op zoek naar een feitje waar je een moeilijke vraag over kan stellen? Deze vraag en die van Mark B. weet ik gewoon uit mijn hoofd, hoor. Reageren
Dotz Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Een soortgelijke vraag: Waar kun je de technische directie, of een verwijzing naar hen, terugvinden in het spel? Euh? Zit deze kennis standaard in jullie hoofden, of gaan jullie gewoon even op zoek naar een feitje waar je een moeilijke vraag over kan stellen? Deze vraag en die van Mark B. weet ik gewoon uit mijn hoofd, hoor. Ik wist dat de verkoper van de Ammunation(s) in GTA Vice City op hem gebaseerd waren. Van GTAIII heb ik dit nooit geweten!? Bron? Dat iemand op iemand anders lijkt noem ik nog geen gebaseerd op.. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Cochrane Dam? Die's ook gebaseerd op een medewerker van het spel, qua naam. Reageren
Dotz Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Ten noorden van Shorsides Vale vind je namen op de radar. Daar kun je ze vinden! (Geen flauw idee of dat de technische staf is eigenlijk. Maar ik denk van wel.) Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Ten noorden van Shorsides Vale vind je namen op de radar. Daar kun je ze vinden! (Geen flauw idee of dat de technische staf is eigenlijk. Maar ik denk van wel.) Goed gedacht, jouw beurt! Technische directie: Obbe Vermeij -> Obbeburgh Adam Fowler -> Adamton Reageren
Dotz Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 (bewerkt) Ten noorden van Shorsides Vale vind je namen op de radar. Daar kun je ze vinden! (Geen flauw idee of dat de technische staf is eigenlijk. Maar ik denk van wel.) Goed gedacht, jouw beurt! Technische directie: Obbe Vermeij -> Obbeburgh Adam Fowler -> Adamton Nooit geweten dat dat de technische staf was, ik wist wel dat er namen stonden van staffleden. Maar nooit precies welke, even denken voor 'n goede vraag.. Ja hebbes! Ik heb er een! Wat produceert het bedrijf Sumo, de fabrikant van Claude's pager, nog meer naast pagers? Bewerkt: 12 juni 2010 door Dotz Reageren
Velaro Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Nooit geweten dat dat de technische staf was, ik wist wel dat er namen stonden van staffleden. Maar nooit precies welke, even denken voor 'n goede vraag.. Ja hebbes! Ik heb er een! Wat produceert het bedrijf Sumo, de fabrikant van Claude's pager, nog meer naast pagers? Dat bedrijf produceert ook gsm's. Reageren
Dotz Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Nooit geweten dat dat de technische staf was, ik wist wel dat er namen stonden van staffleden. Maar nooit precies welke, even denken voor 'n goede vraag.. Ja hebbes! Ik heb er een! Wat produceert het bedrijf Sumo, de fabrikant van Claude's pager, nog meer naast pagers? Dat bedrijf produceert ook gsm's. Dat is juist. Reageren
Velaro Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Vanaf welke missie beginnen de El Diablo's de speler te haten? Reageren
Dotz Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Antwoord is: Niet! Want er zitten geen El Diablo's in het spel? (Of ben ik nou zo krom als 'n knijn?) Bewerkt: 15 juni 2010 door Dotz Reageren
Damos Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Er zitten wel Diablos in maar ik weet niet of dit dezelfde zijn. Volgens mij zullen de Diablos je niet haten. Dat doen de Leone's Reageren
Dotz Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Er zitten wel Diablos in maar ik weet niet of dit dezelfde zijn. Volgens mij zullen de Diablos je niet haten. Dat doen de Leone's Volgens mij was het inderdaad een strikvraag, de Diablo's zullen je nooit haten. En er zitten geen ''El Diablo's'' in het spel. Reageren
Velaro Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Tip: het is een missie waar je de Yardies helpt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.