Dotz Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Uzi-Rider? In dat geval? Maar er zitten toch geen El Diablo's in het spel? Reageren
Velaro Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Uzi-Rider? In dat geval? Maar er zitten toch geen El Diablo's in het spel? Juist. Dat zijn toch Diablo's.. Ik had de vraag van op een site btw. Reageren
Dotz Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Uzi-Rider? In dat geval? Maar er zitten toch geen El Diablo's in het spel? Juist. Dat zijn toch Diablo's.. Ik had de vraag van op een site btw. Diablo's, precies! Dat ''El'' mag je weg laten. Dus gewoon de Diablo's. Ik moet nog even denken over een vraag. Reageren
Kratod Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Uzi-Rider? In dat geval? Maar er zitten toch geen El Diablo's in het spel? Juist. Dat zijn toch Diablo's.. Ik had de vraag van op een site btw. Diablo's, precies! Dat ''El'' mag je weg laten. Dus gewoon de Diablo's. Ik moet nog even denken over een vraag. Hij gaat je neit haten, denk ik :$ . MVG. Kratod Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 (bewerkt) kingdom come? en anders: bling bling scramble Bewerkt: 17 juni 2010 door supergtagamer Reageren
Dotz Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 (bewerkt) Ik zou echt geen vraag weten.. Een simpele dan maar. Vraag: Hoe wist men voor de release van GTA San Andreas dat het hoofdpersoon Claude heet? Aangezien hij nooit als ''Claude'' aangesproken wordt. Bewerkt: 17 juni 2010 door Dotz Reageren
Mark B. Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 (bewerkt) Ik zou echt geen vraag weten.. Een simpele dan maar. Vraag: Hoe wist men voor de release van GTA San Andreas dat het hoofdpersoon Claude heet? Aangezien hij nooit als ''Claude'' aangesproken wordt. Nou, niet! Pas in GTA: San Andreas werd bekent dat het personage Claude heette d.m.v. een telefoontje van Catalina Bewerkt: 17 juni 2010 door Mark B. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 De potentiële standaardnaam voor het personage in GTA III was Claude, zoals te vinden is in de tekstbestanden. Reageren
Dotz Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 De potentiële standaardnaam voor het personage in GTA III was Claude, zoals te vinden is in de tekstbestanden. Dat is het enige juiste antwoord. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Oké, hier is de volgende: Waar en/of wanneer in het spel kun je een pick-up vinden in de vorm van het Duitse GTA III logo? Succes! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Deze zijn overal te vinden. Ik weet niet waar ze nut voor hebben maar het zijn bickup's. Het is gewoon een GTA III woord. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Deze zijn overal te vinden. Ik weet niet waar ze nut voor hebben maar het zijn bickup's. Het is gewoon een GTA III woord. Ik begrijp je antwoord niet helemaal. Kun je een screenshot maken of beter uitleggen wat je bedoelt? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Deze zijn overal te vinden. Ik weet niet waar ze nut voor hebben maar het zijn bickup's. Het is gewoon een GTA III woord. Ik begrijp je antwoord niet helemaal. Kun je een screenshot maken of beter uitleggen wat je bedoelt? Da's goed. Maar ik bedoel zo'n pick-up van bijvoorbeeld het gta 3 logo met dan het woord: "tank" erboven. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 Deze zijn overal te vinden. Ik weet niet waar ze nut voor hebben maar het zijn bickup's. Het is gewoon een GTA III woord. Ik begrijp je antwoord niet helemaal. Kun je een screenshot maken of beter uitleggen wat je bedoelt? Da's goed. Maar ik bedoel zo'n pick-up van bijvoorbeeld het gta 3 logo met dan het woord: "tank" erboven. Maar dat is dan geen antwoord op mijn vraag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.