Basssss Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Hoeveel benzinestations zijn er in Liberty City? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Hoeveel benzinestations zijn er in Liberty City? 1. Reageren
Dotz Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Hoeveel benzinestations zijn er in Liberty City? 1. Easy piece of shit Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Oke, hier komt de volgende: Waar in het spel zie je het verband tussen vis en schildpadden? Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Het zijn allebei logo's van voedselbedrijven? Turtle Head Co. en Triad Fish Factory (Uit het hoofd he ) Reageren
Dotz Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Er zit een bedrijf ''Turtle Head Fishing Co'' in het spel (Shorsides Vale). Het is een visbedrijf genaamd ''Schilpadkop''. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik vind Mark B.'s antwoord toch net een wat te vaag antwoord op de vraag. (Sorry, Mark B. :$ ) Het antwoord van Dotz reken ik goed - ondanks dat het volgens mij alleen op Portland is - zie het volgende plaatje. Reageren
Dotz Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Ik vind Mark B.'s antwoord toch net een wat te vaag antwoord op de vraag. (Sorry, Mark B. :$ ) Het antwoord van Dotz reken ik goed - ondanks dat het volgens mij alleen op Portland is - zie het volgende plaatje. In dat geval beide! Je kunt het bedrijf namelijk ook in-game vinden (het gebouw, iig). Ik kan eventueel nog een screen/snapmap posten. Omdat ik weinig tijd heb een simpele vraag: Hoe word de Hemel genoemd waarin GTAIII zich afspeelt? Gheheh, GTAIII heeft maar 2 Hemels Reageren
Mark B. Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 - Triad Fish Company heeft de vis als logo. (Zie de gangcar van de Triads) - Turtle Head Fishing Company heeft als logo een schilpad. Die overeenkomst bedoelde ik! misschien een beetje vergezocht maargoed @Dotz: Hoe word de Hemel genoemd waarin GTAIII zich afspeelt? Is dit nou jouw vraag of gaf je nou zelf antwoord op je eigen vraag? Reageren
Dotz Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Mijn vraag is: ''Hoe wordt de Hemel genoemd waarin GTA III zich afspeelt?'' Reageren
Dotz Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Gokje: Heaven? Fout gegokt, de heaven is die ''wereld'' waar iedereen heengaat die overlijdt, en zonder zondigen geleefd heeft uiteraard. Niemand? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 (bewerkt) "Hemel K" en "blue hell" Bewerkt: 8 juli 2010 door supergtagamer Reageren
Dotz Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Hemel (K) en "blue hell" Wat is je antwoord? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.