NandroDavids Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) ik denk:de Securicar de Cheetah de Stretch de Trashmaster de Barracks OL de Bobcat de Patriot Dat had ik ook net gevonden Zeker van dezelfde site? Maar het moesten er 2 zijn, dus ga ik voor de Patriot en de Securicar Bewerkt: 6 augustus 2005 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 dat denk je niet dat zag je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 van mij kan hij nog kiezen welke hij kan nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 dat denk je niet dat zag je Wat maakt dat nou uit? Dat is tenminste beter dan telkens raden wat het is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 okee sorry pfff niet zo zeuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 shin chan heeft zijn bericht 1 minuut later geedit dus nadrodavis heeft het goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Welke 4 gangauto's moet je kapotmaken in de RC-Car missies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Maffia Sentinel Diablo Stallion Yakuza Stinger Hood Rumpo XL (of hoe je het ook schrijft) Bewerkt: 9 augustus 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Maffia SentinelDiablo Stallion Yakuza Stinger Hood Rumpo XL (of hoe je het ook schrijft) mag jij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Oke, even kijken...Deze is leuk: Telefoonmissies: Van wie krijg je ze en wat zijn de namen van de missies? Bijvoorbeeld: Portland, je krijgt ze van CJ, missies: 1. drugs 2. auto 3. race Staunton, je krijgt ze van Tommy, missies: 1. Vice City 2. schieten 3. rijden 4. bommen Shoreside, je rkijgt ze van Claude, missies: 1. overval 2. vliegtuig 3. belangerijke lading 4. parkeren 5. transport Snap je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Portland, je krijgt ze van El Burro, missies: 1. Turismo 2. I Scream, You Scream 3. Trial By Fire 4. Big 'N Veiny Staunton Island, je krijgt ze van King Courtney, missies: 1. Bling Bling Scramble 2. Uzi Rider 3. Gang Car Round Up 4. Kingdom Come Shoreside Vale, je krijgt ze van D-Ice, missies: 1. Uzi Money 2. Toyminator 3. Rigged To Blow 4. Bullion Run 5. Rumble Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Helemaal goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Wat staat/ligt/hangt er allemaal in je Hideout op Portland? (Het zijn in totaal 7 dingen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Een garage waar 2 auto's in kunnen, een Baseball Batt en een Pistol. Meer weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Nee, ik bedoel de kamer waar je je game kan saven. En er ligt trouwens alleen een Pistol bij je Hideout als je 10 Hidden Packages hebt gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.