Basssss Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik wacht liever eerst op goedkeuring van Dotz zelf. Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Dude, ik moedig je juist alleen maar aan: bijt niet de hand die u voedt. Reageren
Mark B. Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Hm, ik zie toch echt staan: "News that smells great" als slogan op deze pagina... Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Hm, ik zie toch echt staan: "News that smells great" als slogan op deze pagina... De Liberty Tree heeft meerdere slogans maar Yesterday's News Today is hun standaard slogan en hun bekendste. Reageren
Dotz Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Yesterday's News Today Dat komt me heel erg bekend voor maar 't was niet 't antwoord dat ik zocht. Volgens mij moet ik het wel goedkeuren? Waar heb je dat antwoord vandaan? Als Bas niet het goede antwoord heeft gegeven hoef je hem toch niet goed te keuren? Maar Bas heeft wel het goede antwoord gegeven. Ik wist alleen niet meer waarvan. Alleen getuige die screen is er nog een andere slogan, ''News that smells great!'' Kijk; weer bewijs dat dat de slogan is Dus ik vind dat Basssss nu een vraag mag stellen. Enkel degene die de vraag stelde mag en kan goedkeuring verlenen. Bewerkt: 16 juli 2010 door Dotz Reageren
Basssss Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Om bij de Liberty Tree te blijven, hoe duur is deze krant los? Reageren
Dotz Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Wat was de ELSPA-leeftijdsrating voor GTA III? Reageren
Dotz Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 (bewerkt) Wat was de ELSPA-leeftijdsrating voor GTA III? Sorrie, dubbelpost. Het is alweer de schuld van die gelimeerde posts. Dat je maar zoveel posts mag hebben in 30 seconde ofzo. Belachelijk is dat, en vreselijk lastig! Bewerkt: 19 juli 2010 door Dotz Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Post je zovaak binnen 30 seconden dan? Is het antwoord 18 jaar? Reageren
Dotz Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Post je zovaak binnen 30 seconden dan? Ik heb een aantal topics die ik regelmatig bezoek. Zoals enkele quizez. Maar dan kan ik nog niet posten omdat ik eerst moet wachten als ik te snel ben (of liever gezegd, gtaforum te traag). En dan krijg ik van die dubbelposts enzo. Is het antwoord 18 jaar? Het door u gegeven antwoord is deels juist (een pessimist zou zeggen dat het deels onjuist is). Reageren
Dotz Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 18 jaar en ouder? Dat is juist. Reageren
Mark B. Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Geez, was ik nou echt en ouder vergeten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.