Flitskikker Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Punk Noodles & SPANK Reageren
Dotz Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) Renderware engine, VC en SA draaien hier tevens op. Evenals een enorme lijst andere games. Dat is juist. Wordt er nog een nieuwe vraag gesteld of? PM Bas maar even, anders kun je zelf een nieuwe vraag stellen. Die kutpc doet echt niet wat je vraagt , als ik op dit topic klik en daarna op ''last'' dan gaat 'ie naar een pagina hiervoor. Bewerkt: 1 september 2010 door Dotz Reageren
Mark B. Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Daarvoor moet je in het Computer Talk forum zijn haha. Maar volgens mij heeft Flits de vraag goed! Reageren
Basssss Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Punk Noodles & SPANK Is goed. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Oke, de volgende. Wie komen er na sluitingstijd opruimen in de slachthuizen van Liberty City? Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 hoe de f*ck moet ik daar achterkomen Reageren
Dotz Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Dat is aan jou. We moeten Flits' antwoorden voortaan gewoon fout rekenen, als hij een vraag stelt duurt het weer een maand voordat iemand het juiste antwoord heeft . Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Ik wil dan wel een nieuwe vraag stellen, haha Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Als je niet wat probeert/gokt, duurt het nog langer! BTW: Ik zoek een bedrijf. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 love media cleaning? Panlantic Constructions? House of Tomorrow? zou et niet weten geef eens een hint, waar kan ik het ongeveer in liberty city vinden Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Nee. Nee. Nee. Oke. Bedrijf. GTA III handleiding. Reageren
Dotz Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Nee. Nee. Nee. Oke. Bedrijf. GTA III handleiding. Een bedrijf; dat was wel duidelijk . In de handleiding kan ik niets vinden, ik dacht eigenlijk meteen aan de Bitch 'n' Dog Food Factory. Vanwege de geruchten. Maar dat zal wel niet, toch Flits? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 (bewerkt) Stuur een PB naar de persoon die het goed heeft. Hij kan het vergeten zijn. @Dotz: Dit was dus een fail van mij dit was bedoeld voor een van de andere quizzen. XD Sorry. :$ Bewerkt: 4 september 2010 door Rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.