Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee. Nee. Nee. Oke. Bedrijf. GTA III handleiding.

Een bedrijf; dat was wel duidelijk :7 . In de handleiding kan ik niets vinden, ik dacht eigenlijk meteen aan de Bitch 'n' Dog Food Factory. Vanwege de geruchten. Maar dat zal wel niet, toch Flits?

Volgens mij is het wel Bitch 'n' Dog Food. In de handleiding staat op bladzijde 19 bij de advertentie "Make That Bitch SHUT UP" staat tussen de ingredienten "the scrappings off the abatoir floor", wat letterlijk vertaald "geschraapt van de vloer van het slachthuis" betekend. Echter wel als je bij "scrappings" een P weghaalt. Onder deze advertentie staat het logo van Bitch 'n' Dog Food.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Nee. Nee. Oke. Bedrijf. GTA III handleiding.

Een bedrijf; dat was wel duidelijk :7 . In de handleiding kan ik niets vinden, ik dacht eigenlijk meteen aan de Bitch 'n' Dog Food Factory. Vanwege de geruchten. Maar dat zal wel niet, toch Flits?

En we hebben een winnaar! :dans:

Basssss heeft het door hoe het zit. :Y Helaas wat Dotz eerder met de naam van het bedrijf. :$

Link to comment
Delen op andere websites

pff

een makkelijker plz

Ik ga mijn best doen om deze vraag qua moeilijkheid te overtreffen, dat zal niet meevallen uiteraard. Daarom moeten jullie nog eventjes geduld hebben tot de vraag ook daadwerkelijk gesteld word, ik moet nog eventjes nadenken.

Volgens mij is het niet bepaald gelukt, maar toch stel ik de vraag maar. Ik denk niet dat er rond dit uur iets beters uit komt, en ik heb geen zin om de nachtbrakers te laten wachten.

Wat laat Liberty City je wensen?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Wie de vraag goed heeft, mag de volgende vraag stellen.

Op welk eiland staat het hoofdgebouw van AMCO?

(een makkelijke om mee te beginnen) :D

dat is toch in stouton island dat sterrekijkers gebouw ofzow , ik speel het al lang nie meer dus ik zou het anders niet weten

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende vraag:

Welk bedrijf of welke bedrijven is/zijn in 1983 in Liberty City gevestigd?

Zoek je die vragen altijd op, of zit die kennis standaard in jouw hoofd :? ?

De vraag had ik al in mijn hoofd over het ontstaan van een bedrijf. Ik heb enkel het bedrijf en de datum opgezocht. :puh:

Love Media denk ik :tu:

Helaas, Love Media is niet goed. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...