Damos Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 een bed een poster een wasmachie een computer bed en verder weet ik niet Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 een bed een poster een wasmachie een computer bed en verder weet ik nietShin Chan Bed, poster en wasmachine zijn goed, maar er staat geen computer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 mag ik nu dan Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 Nee, want je moest er 7 noemen. Even ter aanvulling, er hangt ook een handoek ofzo (of is dat het poster) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) Nee, want je moest er 7 noemen. Even ter aanvulling, er hangt ook een handoek ofzo (of is dat het poster) Dat is inderdaad het poster. @ Shin Chan: Nee, je mag nog niet, ik vroeg 7 dingen. Edit: Het is inmiddels bijna 24 uur geleden dat ik de vraag stelde. Wie nu nog 1 ding weet te noemen wat nog niet is genoemd, mag de volgende vraag doen! Bewerkt: 10 augustus 2005 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 en een kast dan of lijkt het op de kast die ik steeds zie Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 een magnetron ik weet het niet zeker, het is erg lang geleden dat ik het speelde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 een magnetron ik weet het niet zeker, het is erg lang geleden dat ik het speelde Ja, een magnetron is goed! Jij mag de volgende doen. Dit waren alle 7 dingen die je kon noemen: 1. Bed 2. Poster 3. Televisie 4. Doos (de televisie staat erop) 5. Gasfornuis 6. Wasmachine 7. Magnetron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 Een hele simpele vraag dan maar, ik weet niks beters Hoe heet de eerste missie? jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 Give me liberty! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 Als je net naar binnen loopt zie je volgens mij ook een TV staan. :$ Toch?? EDIT: Oeps... ik zat nog op de vorige pagina. Vergeet deze post van mij maar. Maar zo te zien had ik het wel goed. Er zit dus wel degelijk een TV in die kamer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 Give me liberty! ok, stel de volgende vraag maar jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 wat is de snelste auto in heel het spel(officieel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 Cheetah en Borgine Taxi trekt het snelst op. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 nope is niet juist ze kunnen het misschien het snelst optrekken maar ze zijn niet de snelste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.