Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

In dit geval mijn antwoord dus: 106..?

Je zal begrijpen dat ik geen 170 pagina's ga doorlezen om te zien of de door mij bedachte vraag al eens gesteld is :7 De volgende is voor jou.

Je zal zolangzamerhand ook wel weten dat een "zoek" knop bestaat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je zal zolangzamerhand ook wel weten dat een "zoek" knop bestaat ;)

Tja, ik weet het :Y Ik gebruik de zoekfunctie zelfs veelvuldig om te voorkomen dat ik een vraag stel die al eerder is gesteld. Alleen hier had ik dat even niet gedaan. Ik speel GTA III ook nog niet zolang en ben er dus nog niet helemaal in thuis. Had dus ook even niet zoveel inspiratie. En deze vraag leek me lastig, maar wel te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Word er nog een vraag gesteld? :duh:

Joh, rustig maar...bovendien kun je beter PM'en dan posten, dan weet je zeker dat ik 't lees.

Maar goed, volgende vraag:

Welke ster uit de muziekgeschiedenis is te vinden in het Liberty City van GTA III?

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA III is er iemand geweest die GTA 2 heeft gespeeld (vanaf begin af aan), maar toen overwacht weg moest (hoewel dat wel moeilijk is).

Hoeveel punten heeft deze persoon minstens gehaald in de tijd dat hij heeft gespeeld?

Deze is best pittig. Maar zoek verder dan je neus lang is. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Word er nog een vraag gesteld? :duh:

Joh, rustig maar...bovendien kun je beter PM'en dan posten, dan weet je zeker dat ik 't lees.

Ik was niet van het feit op de hoogte dat jij degene was die de vraag moest stellen, als ik dat had geweten had ik het natuurlijk vriendelijker gevraagd. :duh:

In GTA III is er iemand geweest die GTA 2 heeft gespeeld (vanaf begin af aan), maar toen overwacht weg moest (hoewel dat wel moeilijk is).

Hoeveel punten heeft deze persoon minstens gehaald in de tijd dat hij heeft gespeeld?

Deze is best pittig. Maar zoek verder dan je neus lang is. :engel:

Mijn neus is niet langer dan Tw@, vermoedelijk kun je de screen terugvinden in de textures ergens ofzo? In ieder geval kon ik de score van de persoon die in Tw@ GTA2 aan het spelen was niet lezen, ook niet met behulp van een sniper.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...